Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Kikar in med en liten uppdatering
ÄL+6 idag och jag har haft stickande kramper I livmodern. Har haft så de senaste gångerna jag plussat, så känner mig försiktigt hoppfull 
Ska försöka att hålla mig från att testa innan BIM denhär gången :)

Men man ska väl inte tappa hoppet. Tänkte försöka att inte testa innan BIM den här gången jag med.
Idag låg tempen långt under coverline så nu kommer mensen när som helst :/
Idag låg tempen långt under coverline så nu kommer mensen när som helst :/
Bim idag eller kanske till och med imorgon. Känningar i magen som att mensen är påväg.. gillar inte känslan när man går på toa och den kan dyka upp närsom
Jag började blöda nu helt plötsligt? Hade mens för två veckor sedan, ovanligt lite men jag räknade det som mens för det var ju mer än bara lite spottings.. vad fasiken är detta då? Suck.
Jag började blöda nu helt plötsligt? Hade mens för två veckor sedan, ovanligt lite men jag räknade det som mens för det var ju mer än bara lite spottings.. vad fasiken är detta då? Suck.
men va jobbigt :(
min mens har dragit igång och har sån fruktansvärd mensvärk.. men för första gången känner jag mig inte ledsen för att mensen kom utan känner mer att ja jag blir inte förvånad sorgligt nog..
Själv ha jag testat negativt igår 3 dagar innan bim, mensvärk i en vecka nu.. ganska säker att mensen är på g, men man vill lixom inte tappa hoppet.