• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-04-06 23:32:14 följande:

Kikar in med en liten uppdateringGlad

ÄL+6 idag och jag har haft stickande kramper I livmodern. Har haft så de senaste gångerna jag plussat, så känner mig försiktigt hoppfull Glad

Ska försöka att hålla mig från att testa innan BIM denhär gången :) 

Åh det låter ju riktigt positivt! Solig Hjärta

Själv är jag på ÄL +7 och tycker inte det känns som förra månaden när jag plussade. Iofs slutade det i kemisk graviditet. Jag har lite ömma bröst bara. Extremt trött är jag av andra anledningar, haha! Drömmer Men man ska väl inte tappa hoppet. Tänkte försöka att inte testa innan BIM den här gången jag med. Tungan ute
  • Kiiwii
    Fyrklöverns skrev 2022-04-06 23:28:50 följande:
    Jag har funderat på att skippa socker i varje fall för att se om det gör skillnad, men tror jag hade varit förstörd om jag inte unnar mig och det inte händer något ändå. Som du säger så även om allting är optimalt så är det väldigt mycket som ska klaffa för att det ska bli ett litet mirakel.. 

Hur går det med din cykel nu? Vilket försök är ni inne på? <3
    Är på försök 6 tror jag... har ju haft en del glesa cykler nu på slutet. Håller på att göra ett omtag nu med att skippa socker och gluten igen då det är det enda som ger mig en normal menscykel för tillfället. Ska söka hjälp privat sedan men tänkte testa ett tag till på egen hand. Byter jobb och känner att det inte gör något om jag inte blir gravid än på ett tag så jag hinner jobba lite på nya jobbet, men vill förstås bli gravid och hoppas :)
  • Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-04-07 09:36:56 följande:

Idag låg tempen långt under coverline så nu kommer mensen när som helst :/

Jädra skiiiiiit... :( 
  • Em97

Bim idag eller kanske till och med imorgon. Känningar i magen som att mensen är påväg.. gillar inte känslan när man går på toa och den kan dyka upp närsom

• Kiiwii

Jag började blöda nu helt plötsligt? Hade mens för två veckor sedan, ovanligt lite men jag räknade det som mens för det var ju mer än bara lite spottings.. vad fasiken är detta då? Suck.

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-04-07 14:11:33 följande:

Jag började blöda nu helt plötsligt? Hade mens för två veckor sedan, ovanligt lite men jag räknade det som mens för det var ju mer än bara lite spottings.. vad fasiken är detta då? Suck.

men va jobbigt :(
    min mens har dragit igång och har sån fruktansvärd mensvärk.. men för första gången känner jag mig inte ledsen för att mensen kom utan känner mer att ja jag blir inte förvånad sorgligt nog..

• Emzor1
    Kiiwii skrev 2022-04-07 14:11:33 följande:

Kan inte det vara ägget som fäster då? Det kan väl blöda lite då? Eller blöder det mycket nu? :(
  • Hopsanhejsan

Själv ha jag testat negativt igår 3 dagar innan bim, mensvärk i en vecka nu.. ganska säker att mensen är på g, men man vill lixom inte tappa hoppet. 

• Kiiwii
    Emzor1 skrev 2022-04-07 22:30:57 följande:
    Kan inte det vara ägget som fäster då? Det kan väl blöda lite då? Eller blöder det mycket nu? :(
    Nä, detta är riktiga mensen, blodbad här. Blödningarna jag hade för två veckor sedan vettetusan vad det var för nåt. Jamen då börjar jag om och är på cd 2 idag. Känns skönt med en vanlig mens och en nystart nu faktiskt.
Svar på tråden Bim april 2022