• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Kiiwii

Grattis till all som plussat Solig 

Följer er andra med spänning :) Min mens börjar avta, skönt. Hoppas på ÄL om cirka två veckor. 

• Emzor1

Cinapuffen: vad kul att du också ser det! Ska testa igen om någon dag för att se om det är något litet i magenGlad hur går det för dig? Glad

• Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-10 18:18:12 följande:

Cinapuffen: vad kul att du också ser det! Ska testa igen om någon dag för att se om det är något litet i magenGlad hur går det för dig? Glad

Jag hade lovat mig själv att inte testa förrän BIM den här gången! Drömmer Men kunde inte hålla mig och testade alldeles nyss. Förvånad ÄL +10 BIM -5. Vad tror ni?

• Emzor1
    Cinapuffen skrev 2022-04-10 18:44:53 följande:
    Jag hade lovat mig själv att inte testa förrän BIM den här gången! Drömmer Men kunde inte hålla mig och testade alldeles nyss. Förvånad ÄL +10 BIM -5. Vad tror ni?
    Svarade i en annan tråd där du postade dessa, men ser ett sträck! Vi hade ju äl på samma dag, så himla roligt om vi båda får ett tydligt plus nu i veckan Glad
  • Butembobaby
    Åh vad spännande! Jag ser! 

Hoppas det blir starkare :) 
  • Limandax
    Är definitivt något på ditt och Emzor1 Skrattande
    Jag är på ÄL+9 och det var negativt imorse. Men än finns det hopp! 
  • Brallans

Jag ser :D :D

• Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-10 18:59:17 följande:
    Svarade i en annan tråd där du postade dessa, men ser ett sträck! Vi hade ju äl på samma dag, så himla roligt om vi båda får ett tydligt plus nu i veckan Glad
    Skulle vara superskoj! Skrattande
    Limandax skrev 2022-04-10 19:08:04 följande:
    Är definitivt något på ditt och Emzor1 Skrattande
    Jag är på ÄL+9 och det var negativt imorse. Men än finns det hopp! 

Hopp finns det absolut! Solig
  • Emzor1

Limandax: klart att det finns hopp! Jag testade igår också och det var så negativt som det kunde bli, stod och vred och vände som en tok! 

Svar på tråden Bim april 2022