• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • evelinagra1

Äl+ 6 idag och mår precis som alla andra månader så blir väl inget denna månaden heller, ont i brösten, molvärk och krämiga flytningar?
    hur länge ska man orka försöka egentligen?

• Drömmenomstort
    evelinagra1 skrev 2022-04-02 12:33:36 följande:

Äl+ 6 idag och mår precis som alla andra månader så blir väl inget denna månaden heller, ont i brösten, molvärk och krämiga flytningar?
    hur länge ska man orka försöka egentligen?

Samma sak här men också illamående. Men det betyder verkligen ingenting, kan ju lika gärna vara mensen och min endometrios som spökar. 

Kunde inte symptom vara helt olika åtminstone så att man inte kände sig schizofren och slapp hoppas? 
  • Lollan1
    MAKL skrev 2022-04-02 07:21:51 följande:

Vaknade av mensvärk och mycket riktigt så slutade även det här försöket i mens. Jag är så trött på detta, känner mig helt slut och uttömd på ork efter varje misslyckat försök nu. Hänger kvar här då jag borde hinna med ett till bim innan månaden är slut.

Känner igen mig så väl i det du skriver. Och vi har ändå "bara" försökt sedan i september -21. Igår kom mensen och även om jag kände det på mig (hade ju också hunnit testa någon gång) så är det så mycket mer som kommer än det där jävla blodet. Det är all besvikelse, ledsamhet, längtan och önskan i ett enda kaos som slängs över en.. 

Hänger kvar i tråden då nästa BIM också blir i april. 
  • Em97

Bim om 5 dagar men hakan pryds av 3 finnar. Så mensen dyker väl upp inom 1 vecka. Suck

• evelinagra1
    Em97 skrev 2022-04-02 17:07:43 följande:

Bim om 5 dagar men hakan pryds av 3 finnar. Så mensen dyker väl upp inom 1 vecka. Suck

Samma här :(
  • Em97
    evelinagra1 skrev 2022-04-02 18:01:34 följande:
    Samma här :(
    Är så trött på det :( Trodde verkligen vi fått till det bra och kände mig lugn i att vi i alla fall gjort vad vi kunde
  • Kiiwii

Jag har mått exakt likadant före BIM både som gravid och inte, så hopp finns absolut för er som inte plussat än men väntar på BIM. Men jag förstår, man vill hålla hoppet nere lite för att bespara sig en massa :/ Jag håller tummarna för er :)

Cykeldag 11, får hoppas ÄL snart kommer. Dödens less på sega långa menscyklar Obestämd

• ems1991

BIM-5 och det känns som vilken annan månad som helst. Känner tyvärr ingenting alls :/

• Klara1997

Hej en fråga
    någon som haft ägglossnings liknande flytttningar några dagar 5 dagar innan bim? 

Hade ägglossning 24-25 mars så det är de inte 

• Klara1997
    Klara1997 skrev 2022-04-03 00:35:44 följande:

Hej en fråga
    någon som haft ägglossnings liknande flytttningar några dagar 5 dagar innan bim? 

Hade ägglossning 24-25 mars så det är de inte 

Svar på tråden Bim april 2022