Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Äl+ 6 idag och mår precis som alla andra månader så blir väl inget denna månaden heller, ont i brösten, molvärk och krämiga flytningar?
hur länge ska man orka försöka egentligen?
Äl+ 6 idag och mår precis som alla andra månader så blir väl inget denna månaden heller, ont i brösten, molvärk och krämiga flytningar?
hur länge ska man orka försöka egentligen?
Vaknade av mensvärk och mycket riktigt så slutade även det här försöket i mens. Jag är så trött på detta, känner mig helt slut och uttömd på ork efter varje misslyckat försök nu. Hänger kvar här då jag borde hinna med ett till bim innan månaden är slut.
Bim om 5 dagar men hakan pryds av 3 finnar. Så mensen dyker väl upp inom 1 vecka. Suck
Bim om 5 dagar men hakan pryds av 3 finnar. Så mensen dyker väl upp inom 1 vecka. Suck
Jag har mått exakt likadant före BIM både som gravid och inte, så hopp finns absolut för er som inte plussat än men väntar på BIM. Men jag förstår, man vill hålla hoppet nere lite för att bespara sig en massa :/ Jag håller tummarna för er :)
Cykeldag 11, får hoppas ÄL snart kommer. Dödens less på sega långa menscyklar 
BIM-5 och det känns som vilken annan månad som helst. Känner tyvärr ingenting alls :/
Hej en fråga
någon som haft ägglossnings liknande flytttningar några dagar 5 dagar innan bim?
Hade ägglossning 24-25 mars så det är de inte
Hej en fråga
någon som haft ägglossnings liknande flytttningar några dagar 5 dagar innan bim?
Hade ägglossning 24-25 mars så det är de inte