Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

ÄL +11 idag. Kunde inte hålla mig utan testade. Är så ambivalent.. Det är ju helt klart positivt, men har svårt att känna glädje med tanke på hur det gått e senaste 2 månaderna.
Är det någon som har erfarenhet om apoteksgruppens stickor och hur pålitliga de är?
Har ett test till som jag tar på torsdag så får vi se om det stegrar.

Hej alla!
har läst i den här tråden sen början men inte skrivit något. Har BIM på onsdag och är faktiskt ganska säker på att jag är gravid utan att ha testat. Har en mensvärk som inte är som min vanliga mensvärk utan känns mer som mensvärken jag hade när jag hade spiral, alltså mer som ett specifikt objekt gör ont i livmodern. Samt rikliga flytningar vilket jag aldrig har innan mens. Hoppas verkligen på en graviditet samtidigt som det helt plötsligt blev väldigt läskigt också haha

AlexSthlm jag har testat med rfsu nu med bland annat, de visar ännu svaga streck fast jag fått tydligt positivt på clearblue (de som visar ett pluss) så jag tycker helt klart du ska testa ett annat test, ser de svaga strecket så jag hoppas och tror på positiva besked !