Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Min mens blev försenad 2 dagar så nu hamnar ägglossning exakt den helgen jag är borta om två veckor.
Finns det något värde i att försöka ändå eller är det bättre att hoppa denna månaden för att vila hjärnan från allt testande och köra nästa? Jag kommer köra ägglossningssitumlerande samtidigt nämligen och det är dumt att slösa tabletter om försöket inte blir ordentligt
Blir försök 25 för mig så känns knappt som det finns någon mening längre iallafall...
min temp höjdes nu från 36,5 till 37,4 o har bim imorgon. den har gått lite upp o ner men brukar väll ändå sjunka innan mens?
min temp höjdes nu från 36,5 till 37,4 o har bim imorgon. den har gått lite upp o ner men brukar väll ändå sjunka innan mens?
det låter ju väldigt lovande, min sjunker alltid dagen innan alt samma dag men den har aldrig höjts dagen innan förutom när jag var gravid dvs :)
håller tummarna för dig!
Tack ja hoppas verkligen:)
men va jobbigt :(
min mens har dragit igång och har sån fruktansvärd mensvärk.. men för första gången känner jag mig inte ledsen för att mensen kom utan känner mer att ja jag blir inte förvånad sorgligt nog..
Fasiken också :(
Jag känner som du nuförtiden, inte alls förvånad längre. Inga känslor längre kring det ens. Denna månaden har jag knappt haft sexlust. Förklarade för min partner att det är eftersom sex känns som ett misslyckande numer. Inte nog med att man inte kan få barn, utan hela njutningen med sexlivet är som bortblåst.
Nu har äl i varje fall passerat och ikväll unnade jag mig både mögelost och ett glas rött. Ingen poäng att leva som att man vore gravid månad efter månad.
Hej alla!
jag hade inte tänkt gå med i någon tråd men närmar mig nu bim och börjar känna att det skulle vara skönt att ventilera med någon som inte känner mig.
Vi är på försök nr 20 nu, har en dotter på 3 år sedan tidigare som vi ville ge ett syskon ganska tätt men så blev det uppenbarligen inte, nu hoppas vi att hon får ett syskon nånsin istället.
Är idag på äl+11 och testade negativt nu på morgonen. Har massor av symtom men det är nog bara önsketänkande haha.
6 dagar efter mitt plus och nu blöder jag ????
det är väl troligen MF
hoppas det går bättre för er andra iaf
kram