Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Fick positivt äl-test 30nde mars, det var sedan negativt igen redan 31 med dagens andra urin så hade med andra ord kort stegring. Hade samlag 27, 28, 30 mars. Jag har försökt få lite mer koll på min kropp så jag har gjort lite noteringar:
31 mars (på morgonen) extrema smärtor vid livmoder/äggstockarna, försvann någon timme senare som att ingenting hänt.
Igår 3 april - nöp till långt ner i magen något åt vänster i ca. 20 sek, reagerade på det då jag inte upplevt det tidigare. Riktigt tjocka krämiga kritvita flytningar (ursäkta att det är så mycket info).
Det är givetvis för tidigt att ens få några symptom, så att jag känt mig trött och haft konstig aptit bortser jag från helt. tror snarare att det är önsketänkande från min sida så jag försöker vifta bort det för att inte bli för besviken om det inte tar sig den här månaden heller
Jag testade inte 29e men jag fick glad gubbe den 30e och maximal på fertilitetsmonitorn den 31a (testade inte med fertilitetsmonitorn den 30e) så vet inte riktigt när ÄL var? antar 31a eller 1 april. Hade sex 30e och 1a. Hoppas hoppas det tar sig!
Ja inte är det roligt alla gånger när man befunnit sig i denna barnfabrik länge :/
Jag börjar vara riktigt less på att min cykel som funkade hyffsat bra nu senaste två månaderna inte funkat alls. Jag gissar att det beror på min stressituation, det är så mkt kaos på jobbet och en del privat också, inte bara tråkiga, jobbiga saker även roliga men det är så mkt som ska hinnas och jag är så trött ibland. Har en utmattningshistoria och är lite extra känslig för stress sedan dess så jag får verkligen försöka coola ner mig och pausa... men känner att kroppen är i högvarv inombords liksom. Kanske därför ägglossning och allt börjar strula igen?
Vad less man blir! Och jag ska verkligen inte gnälla, jag har ju två underbara barn och jag är så nöjd och glad över dem ? Men längtan efter en sista liten en är också stor... Inte kul detta alla gånger som sagt.
Kram till er alla som känner er deppiga, jag deppar med er!
BIM-3 och känns som vilken annan månad som helst. Tog en sticka igår och fanns då bara ett streck. Tänker att i nästa cykel ska jag testa Apiforce som jag köpt. Tänker att det skadar ju inte att testa iaf. Nästa månad blir vårt 8:e försök
4 dagar kvar till mens idag och känner mig så deppig för är nästan säker på att det inte tagit sig, jag har kort lutealfas så är bara på äl +8 idag..
hur går det för er andra?
BIM-3 och känns som vilken annan månad som helst. Tog en sticka igår och fanns då bara ett streck. Tänker att i nästa cykel ska jag testa Apiforce som jag köpt. Tänker att det skadar ju inte att testa iaf. Nästa månad blir vårt 8:e försök
Åhh jag känner igen mig så mycket i allt du skriver <3
Jag har haft precis samma dröm, 3-4 barn, jag gillar också stora familjer. Känner mig heller inte gammal i mig själv men siffran säger något annat, särskilt när folk i vår ålder redan har flera barn.
Jag beklagar verkligen dina missfall <3 det måste vara droppen i frustrationen. Att få hoppet och sen tas det bort från en bara så där.
Jag är med sjukt trött på att folk ska glo på min mage, särskilt min svärmor! Dra åt helvete vill jag bara säga! Jag blir så arg på att de väntar så jag vill inte ens ge dem ett barnbarn. Svärfar har ju sagt att han har ångest över att kanske inte få uppleva barnbarnens student, och vad ska jag göra åt det??
Jo tack, alla e så jävla smarta när de säger ?Det händer när du slappnar av och slutar stressa om det!? Absolut..för alla vet att stress och barntankar är ett väletablerat och framgångsrikt preventivmedel?
Jag tar apiforce, plus natalben och munkpeppar. Vill även prova q10 men inte kommit så långt än. Man vill liksom ge det hela så stor chans som möjligt!
Jag tar apiforce, plus natalben och munkpeppar. Vill även prova q10 men inte kommit så långt än. Man vill liksom ge det hela så stor chans som möjligt!
Nä, det här blir andra försöket (pos äl test nyss! ) men har lite oddsen mot mig då jag bevisat kommit in i klimakteriet. Men vill ändå inte sluta hoppas! Andra har ju lyckats :)
Nä, det här blir andra försöket (pos äl test nyss! ) men har lite oddsen mot mig då jag bevisat kommit in i klimakteriet. Men vill ändå inte sluta hoppas! Andra har ju lyckats :)