IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)

ofattbart att ha kommit hit
Hej & välkommen 
Va roligt att du är igång! Nu går det undan, jag tycker tiden från gonal F till ägginsättning gick så fruktansvärt snabbt.
Va roligt med äggen det låter ju lovande
jag var jättenervös inför äggplocket men tyckte inte alls att det var illa och jag var där inne Max 15min. 
Lycka till

Välkommen orkidé8181
För min del har allt gått bra med behandlingen men är nu överstimulerad och inne på sjukhus så hoppas de kan tömma mig på vätska. Har gått upp 4 kg och det är inte påskmat. Överstimulering är tydligen ovanligt så hoppas du slipper det :)
Grattis Rosetattoo! <3
Grattis Rosetattoo! <3
Update från sjukhuset:
blir natt tre nu, natt två med dränering.
Har mått rätt illa men efter att de tömt ut drygt 5 l så är illamåendet borta iaf. Magen lite mindre svullen men fortfarande stor. Fortfarande gravid :)
De försökte tömma mer nu ikväll men dränet har sugit sig fast i nåt på insidan så det gjorde för ont. Hoppas den ändrar position inatt.
Skitkul liv. Hoppas få komma hem snart.
Update från sjukhuset:
Har mått rätt illa men efter att de tömt ut drygt 5 l så är illamåendet borta iaf. Magen lite mindre svullen men fortfarande stor. Fortfarande gravid :)
De försökte tömma mer nu ikväll men dränet har sugit sig fast i nåt på insidan så det gjorde för ont. Hoppas den ändrar position inatt.

Update från sjukhuset:
Dom säger ju att om man blir gravid så blir överstimuleringen värre av hormonerna så ja, man får väl ta det goda med det onda. Försöker tänka att de två kommande gångerna kommer det inte bli så här iaf eftersom vi har 2 st i frysen :)
Illamåendet har släppt nu iaf efter den rejäla tömningen igår så nu mår jag bra men har lite ont i magen. Dräneringsröret gör mest ont just nu :/
Men jag är ju under full koll med vikt, mått, vätska in och ut så hoppas jag får komma hem i morgon iaf för sambon fyller år på fredag :)