IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
MaryJen123- ja verkligen! Det var bara nått i stil med -jag vet inte varför du inte svarar bättre på denna dosen. Så känns nästan som man får skämmas om inte denna dosen räcker heller...
Okej men det känns ju skönt att höra ändå
Har du ul imorgon? 
Ja precis, imorgon är första UL och ikväll tas första fyremadel som jag nu känner mig lite spänd över om det är så att den nålen är lite grövre. Sambon kanske får ta den åt mig, vi får se.
Än så länge känner jag inte så mycket av sprutorna, lite svullen kanske så ska bli spännande att se hur äggen har växt till sig.
Ja precis, imorgon är första UL och ikväll tas första fyremadel som jag nu känner mig lite spänd över om det är så att den nålen är lite grövre. Sambon kanske får ta den åt mig, vi får se.
Än så länge känner jag inte så mycket av sprutorna, lite svullen kanske så ska bli spännande att se hur äggen har växt till sig.

Vad menar ni med aspirera? Att trycka inte vätskan?
Ja utomkvedshavandeskap är väl inget att rekommendera men ändå skönt att veta att jag INTE kan få det igen :) Hörde att en tjej fick utomkvedshavandeskap av IVF :/
Ska bli intressant på UL i morgon (fredag) och se om allt utvecklas som det ska :)
Håller tummarna för oss alla att det går bra!
Vad menar ni med aspirera? Att trycka inte vätskan?
Ja utomkvedshavandeskap är väl inget att rekommendera men ändå skönt att veta att jag INTE kan få det igen :) Hörde att en tjej fick utomkvedshavandeskap av IVF :/
Ska bli intressant på UL i morgon (fredag) och se om allt utvecklas som det ska :)
Håller tummarna för oss alla att det går bra!

Vi går på Livio gärdet. Var på UL idag men blev lite besviken dels för att barnmorskan kändes så stressad och hela stämningen i rummet var att hon bara ville att jag skulle gå.
Fick bara höra "7 blåsor på höger inget än på vänster, kom tillbaka på måndag"
Men ställde lite frågor, förmodligen äggplock på fredag.
Men 7 blåsor kändes lite eller? Barnmorskan Var så obrydd, var in och ut på kanske 3 min. De har annars varit så gulliga.
Vi går på Livio gärdet. Var på UL idag men blev lite besviken dels för att barnmorskan kändes så stressad och hela stämningen i rummet var att hon bara ville att jag skulle gå.
Fick bara höra "7 blåsor på höger inget än på vänster, kom tillbaka på måndag"
Men ställde lite frågor, förmodligen äggplock på fredag.
Men 7 blåsor kändes lite eller? Barnmorskan Var så obrydd, var in och ut på kanske 3 min. De har annars varit så gulliga.