IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
MaryJen123- det var ju bra med ägg! Gud vad skönt :) och toppen att det inte gjorde så ont
Behöver lite hjälp tjejer. Har tidigare fått sprutor 450ie eller 900 ie/0.75ml
Men fick även en 300ie/0.5ml
För jag ska ta 200 varje kväll nu tills måndag.
Men den på 0.5ml vad innebär de istället för 0.75ml som ja annars haft och har på den andra pennan?
Får ja för låg dos nu?
Fattade nu att ml är ie va? Haha
Fattade nu att ml är ie va? Haha
Jag fick 2 pennor, en med mer i och en med mindre i, men jag skulle alltid vrida till samma dos. Och var det inte tillräckligt kvar i ena så kunde jag ta lite av ena och lite av andra :)
Lite sent svar nu men hoppas att det lösts sig!
Hade lite ont efter äggplock igår, lite svårt att gå och svullen men idag mår jag nästan som vanligt och piggare än jag varit sen jag började med sprutorna.
Tror det löste sig
nä mina är oxå såna man skruvar upp men såg sen att 900,450 och 300 hade olika ml skalor så ie/ml är nog samma :)
MaryJen123- skönt att du når bättre nu :)
Jäkla väntan.. just nu är jag orolig att alla embryon dör under helgen så det inte finns några att sätta tillbaka 
Jäkla väntan.. just nu är jag orolig att alla embryon dör under helgen så det inte finns några att sätta tillbaka 
Förstår att väntan för er är jobbig :( håller alla tummar att de blir många fina efter helgen 
Jag är förkyld än, har fått ett pcr test ja ska ta på måndag morgon men får inte svar förens tisdag.. och på måndag ska ja ju ha vul, har ingen mer gonal hemma heller och finns inte där ja bor utan bara i Karlstad.. och har bara gått 4 dagar på måndag, måste väl gå minst 5 nu innan man får träffa folk väl?