IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Loppan1994 .
På livio gärdet får sambon inte följa med på nåt. Men jag har hört att vården ska släppa sina restriktioner 31/3 så ska fråga på fredag om det.
Vill ju så gärna ha det stödet och känna att man gör detta tillsammans.
Antar att det är samma för er att han inte får vara kvar?
Min sambo har varit med på 2 besök hittills. I morgon ska han med och lämna prov sen måste han åka.
Ja så i morgon är det äggplock redan! Sjukt spännande!
Min sambo har varit med på 2 besök hittills. I morgon ska han med och lämna prov sen måste han åka.
Ja så i morgon är det äggplock redan! Sjukt spännande!
Novabusen -
Stort lycka till imorgon! så trist att de inte får följa med. Håller alla tummar och tår för att det går bra.
Ikväll tar jag sista menopur o fyremadel, tjoho!
Träffade ett blodkärl ikväll med gonalen och jäklar vad de började blöda.. kan inte va nån fara väl?
Träffade ett blodkärl ikväll med gonalen och jäklar vad de började blöda.. kan inte va nån fara väl?
Jag tror inte det är nån fara. Jag har blött lite av några sprutor och med tanke på var mkt kärl etc det finns så är det nog ingen fara. Till mig sa det inget om det heller :)
Så, 9 ägg fick de ut så insättning på fredag är planen. Dock sa de att beroende på hur de utvecklas kan de ringa och flytta tiden både framåt och bakåt :) Sen en jäkla väntan på gravtest, hehe..
Jag tror inte det är nån fara. Jag har blött lite av några sprutor och med tanke på var mkt kärl etc det finns så är det nog ingen fara. Till mig sa det inget om det heller :)
Så, 9 ägg fick de ut så insättning på fredag är planen. Dock sa de att beroende på hur de utvecklas kan de ringa och flytta tiden både framåt och bakåt :) Sen en jäkla väntan på gravtest, hehe..