IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Ja jag trodde nog det va lite högre chans..
Visst har ni UL idag/i morgon? Så spännande!
Nu ringde BM och sa att 6 av 9 utvecklades jätte fint så de vill flytta fram insättning till måndag. Så det blir att vänta och vänta, haha :)
Nu ringde BM och sa att 6 av 9 utvecklades jätte fint så de vill flytta fram insättning till måndag. Så det blir att vänta och vänta, haha :)
Vilka härliga nyheter att det går så bra! Hoppas på många embryon!
Haha har också tänkt på det där med BF runt jul, men men, kanske också går över tiden så de blir en januaribebis :)
Imorgon har jag äggplcok, är väldigt lugn faktiskt och känner mig inte så nervös mest känns det bara så långt till måndag att få besked om nåt har blivit befruktat eller ej.
Känns som en evighet
Loppan1994: Hur gick det?
Ja alltså väntan är ju värre än behandlingen? Hoppas de får ett gäng ägg att odla på <3
Nu känner jag att jag bara vill ha tillbaka embryot så det kan få bo och götta sig hos mig, haha!
Nu är äggplocket klart. Det gick över förväntan, sved lite men hade nog trott det skulle göra ondare.
Fick ut 16 st ägg, återföring på måndag och då släpper livio på sina restriktioner och min sambo får vara med! Känns så bra!
Hoppas ni får en fin helg, i väntans tider. Vilket tålamod vi jobbar upp som väntar och kämpar för våra framtida barn.
En blåsa på 16mm resten under 10 eller mellan 9-12,5mm så fortsätter med 200 tills på måndag så får vi se då.. så gick väl inte alls som planerat :(
Sen har ja läst att massa skrivit att dom fått väga sig innan äp så är rädd för att bli nekad för måste gå ner 10kg för att hamna rätt på bmi skalan :(
En blåsa på 16mm resten under 10 eller mellan 9-12,5mm så fortsätter med 200 tills på måndag så får vi se då.. så gick väl inte alls som planerat :(
Sen har ja läst att massa skrivit att dom fått väga sig innan äp så är rädd för att bli nekad för måste gå ner 10kg för att hamna rätt på bmi skalan :(