Lön?!
Hur mycket tjänar du och vilken utbildning och befattning har du samt hur gammal är du? Hur har din löneutveckling sett ut sedan du började på ditt jobb, hur mycket har den ökat per år? Det går bra att svara anonymt! 
Hur mycket tjänar du och vilken utbildning och befattning har du samt hur gammal är du? Hur har din löneutveckling sett ut sedan du började på ditt jobb, hur mycket har den ökat per år? Det går bra att svara anonymt! 
Jag är 36 år, aldrig gått ut gymnasiet.
Jobbar i catering på oljeplattform i Norge.
Jobbar turnus, så på jobb 2 veckor, ledig 4 och får ut + 50.000 efter skatt
Kandidatexamen
Handläggare utan beslutsfattande uppgifter på statlig myndighet
39 år i år
Ingångslön 26.500 när jag började för 2,5 år sen
Första året ökade lönen till 28.300
Ändra året till 29.100
Nu (från senaste lönesättningen) har myndigheten en ny lönemodell som inte är särskilt gynnsam för högpresterande och så lägger vi till att det helt beror på budgeten vad det finns utrymme för.
Jag hoppas på att komma upp i 30.000 nästa år men vågar inte hoppas för mycket.
Trivs sjukt bra, det är bra förmåner och har en underbar chef så utifrån kraven för tjänsten och allt sammantaget så klagar jag inte :)
Jobbar statligt inom upphandling med inriktning mot it, 43 000 i lön och möjligt att jobba på distans tre veckor i veckan vilket är en lyx.
Anonym (Filosofen): Du läste inte vad jag skrev eftersom du svarar precis det jag skriver....
Anonym (Julia): På riktigt, tror du att folk som jobbar på oljeplattfomer (2 veckor på, 4 veckor ledigt) inte har barn och familj?!
Jobbar statligt inom upphandling med inriktning mot it, 43 000 i lön och möjligt att jobba på distans tre veckor i veckan vilket är en lyx.