Lön?!
Hur mycket tjänar du och vilken utbildning och befattning har du samt hur gammal är du? Hur har din löneutveckling sett ut sedan du började på ditt jobb, hur mycket har den ökat per år? Det går bra att svara anonymt!
Hur mycket tjänar du och vilken utbildning och befattning har du samt hur gammal är du? Hur har din löneutveckling sett ut sedan du började på ditt jobb, hur mycket har den ökat per år? Det går bra att svara anonymt!
24200, högskoleutbildning. Ingångslönen var 23100 så jag fick ändå en rätt bra höjning förra gången. Arbetar på en vårdcentral.
YH-utbildning på tre terminer + totalt 4 terminer högskola. Har tankar på att läsa till ytterligare ett par kurser för att få ut en kandidat men det skulle inte påverka mitt jobb idag. Jobbar med schemaläggning och HR-frågor inom vården, har 39600kr i lön. På den här arbetsplatsen har jag varit sen 2013 och då gick jag in på 25500kr så jag tycker att utvecklingen varit ok de här 9 åren (inkluderat två föräldraledigheter). Är 41 år gammal.
YH-utbildning på tre terminer + totalt 4 terminer högskola. Har tankar på att läsa till ytterligare ett par kurser för att få ut en kandidat men det skulle inte påverka mitt jobb idag. Jobbar med schemaläggning och HR-frågor inom vården, har 39600kr i lön. På den här arbetsplatsen har jag varit sen 2013 och då gick jag in på 25500kr så jag tycker att utvecklingen varit ok de här 9 åren (inkluderat två föräldraledigheter). Är 41 år gammal.
Stödassistent på ett LSS, 31 000 kr, ingen utbildning inom det området fast jag har andra utbildningar. Jag har lång erfarenhet som behandlingsassistent, också utan utbildning mer än interna.
Dagbarnvårdare (dagmamma)
Erfarenhet av barn, ingen utbildning inom området.
Nettolönen är 36 000 kr.
Hur mycket tjänar du och vilken utbildning och befattning har du samt hur gammal är du? Hur har din löneutveckling sett ut sedan du började på ditt jobb, hur mycket har den ökat per år? Det går bra att svara anonymt! //
Dagbarnvårdare (dagmamma)
Erfarenhet av barn, ingen utbildning inom området.
Nettolönen är 36 000 kr.
70 000 brutto. Gruppchef på bank. Högskoleingenjör som tog examen 2012 med 24 000 i bruttolön.
70 000 brutto. Gruppchef på bank. Högskoleingenjör som tog examen 2012 med 24 000 i bruttolön.