Elliot1 skrev 2023-10-18 18:48:45 följande:
Vickan! Jag har inte varit så aktiv (skrivit) på Familjeliv på senaste tiden men jag erkänner att jag typ varit inne och läst dagligen, enbart för att se hur det går för dig och er andra som jag varit i kontakt med i den här tråden.
Och äntligen äntligen äntligen fick jag läsa det jag hoppats på att få läsa - GRATTIS ❤️
Så otroligt glad för din skull och så mycket glädje och pepp som du ger och har gett oss andra så vill jag bara säga att du har gjort dig så otroligt välförtjänt av detta plus. Det har givetvis alla som kämpar på, men jag vill att du ska förstå att du inte behöver ha dåligt samvete över att dela med dig av beskedet. Du förtjänar det så
väl, dels på grund av hur länge ni kämpat och dels på grund av all positivitet du sprider ❤️
Jag vet hur det känns i början, glädjen blandas med konstant oro och analysering av minsta lilla. Men försök njuta och våga tro på att det här kommer gå vägen. Det är er tur nu!! PUPO! ❤️
Jag skickar alla hejarop jag bara kan och ser fram
emot att följa dig på resan, även om jag gör det lite i bakgrunden. Det här kommer gå bra!! ❤️💪🏼
Nää men alltså jag blir så rörd så jag vet inte vad jag ska säga! 😭💖 TACK fina fina du, för att du har följt mig på den här resan och peppat och stöttat så oerhört mycket, och för att du blir så glad för min skull!

Jag blir alldeles varm i hjärtat av alla dina fina ord och kan knappt tro att jag förtjänar all den här omtanken! Jag tycker ju att DU sprider så oerhört mycket positivitet och kärlek, jag blir lite mållös faktiskt och saknar ord för att beskriva hur mycket ditt meddelande betyder för mig
Jag går in i vecka 6 idag och om lite mindre än tre veckor ska vi få göra ett tidigt ultraljud, så det blir första milstolpen. Samtidigt som jag känner en rädsla och oro för att förlora min allra första graviditet så tillåter jag mig samtidigt att vara glad och tänka framåt, så många stunder känns det som att jag svävar på moln. Dessutom friade min sambo till mig i helgen och det var det mest romantiska jag någonsin upplevt, så det ger mig också en så otroligt varm känsla att tänka på att vi både förlovat oss och fått vårt allra första plus inom loppet av en vecka, ja mindre än vecka! 🥰
Tusen tack kära du för hejarop och så fin pepp, jag vill jättegärna fortsätta att följa dig också såklart