Mathilda88 skrev 2023-09-15 10:37:44 följande:
Fy fasen alltså, och så har man gått och våndats över att oktober är långt bort efter förra återföringen, när det nu är så nära och så får man det beskedet 😢 Jävla skit med helgstängt! Håller alla tummar och tår för att det går bra och blir av nu! ❤️❤️❤️
Ledsen och uppgiven, men ngt bättre för var dag. Lycklig för min kusin som fick sitt första barn iförrgår, samtidigt blev det än mer påtagligt vad som saknas hos oss. Grät i skymundan på jobbet förra natten. Igår eftermiddags fick jag en stunds ro i kroppen när jag bara kände för att satsa på äggdonation så snart nästa försök är över, så att jag kan få bli gravid och få vårat barn.
Du är så fin, jag känner verkligen att jag gnäller över småsaker när jag faktiskt har två embryon i frysen, så förr eller senare kommer jag ju förhoppningsvis att få sätta in ett av dem så jag ska egentligen inte klaga! Tack för all din omtanke
Ååh, hoppas att du får göra saker du gillar och mår bra av i helgen! Det är verkligen orättvist allt du ska behöva gå igenom och jag förstår precis hur du menar när man är så glad för den personens skull men samtidigt så olycklig och sorgsen för sin egen skull - och det får vara så! Man kan bolla två olika känslor samtidigt, att även om du är ledsen så betyder ju inte det att du inte innerst inne är glad för din kusins skull. Lider verkligen med dig, de där tårarna på jobbet känner jag också alltför väl igen 😔 Skickar dig min allra största kram!