• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Grattis!!🥰

garderobsblomma skrev 2023-03-14 07:31:31 följande:
    //

Jag är BIM-3 så vad som helst kan hända, men jag hade en känsla när jag satt och väntade på rfsu-stickans svar och magkänslan stämde? Hoppas det lilla livet vill stanna trots att det har varit rätt mycket födelsedagsfester och alkohol den här cykeln.
  • trefaldigmästareikärlek

God morgon på er alla! 

Igår kväll fick jag ett ENDA stick (tänk geting) i livmodern på vänster sida. Höll inte i sig utan stack bara till, idag molvärk. 
    Ni som haft implantations-stick/hugg. Hur skulle ni beskriva det?

Säkert ingenting men kändes så himla vasst och tydligt så något hände då 🤷?♀️

• Frelwi

Då var ägglossningen över för den här gången så nu är det bara att börja vänta 😬 Min ägglossning var lite senare än vad jag hade förväntat mig så vet inte om vi prickade in den exakt, men hoppas på livskraftiga simmare som låg och väntade någon dag tills ägget släppte 😅 

• Syskonförsök

Skulle beskriva det exakt så🙌🏼 
    var helt övertygad om att jag blev gravid den gången och det var dottern som jag plussade med några dagar senare ❤️ hoppas!!

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-14 10:40:13 följande:

God morgon på er alla! 

Igår kväll fick jag ett ENDA stick (tänk geting) i livmodern på vänster sida. Höll inte i sig utan stack bara till, idag molvärk. 
    Ni som haft implantations-stick/hugg. Hur skulle ni beskriva det?

Säkert ingenting men kändes så himla vasst och tydligt så något hände då 🤷?♀️

• Foodie92

Frelwi: välkommen till den "eviga väntan" klubben haha. Känns så långsamt denna tid mellan ÄL och BIM

Trefaldigmästareikärlek: spännande, ska bli intressant och se om de va det du kände ! 😍

• Elisabeth83
    garderobsblomma skrev 2023-03-14 07:31:31 följande:
    //

Jag är BIM-3 så vad som helst kan hända, men jag hade en känsla när jag satt och väntade på rfsu-stickans svar och magkänslan stämde? Hoppas det lilla livet vill stanna trots att det har varit rätt mycket födelsedagsfester och alkohol den här cykeln.
    Grattis 😊
  • Barbrastreisand

Började testa igår med svagt, idag ser det ut såhär. Blev en snabb stegring! Har inte haft sex än då det blir så många gånger tätt, men får bli from ikväll. Ska bli spännande att följa tempen nu också, snälla låt det bli vår tur nu!!
  • t123
    Barbrastreisand skrev 2023-03-14 16:38:35 följande:
    Började testa igår med svagt, idag ser det ut såhär. Blev en snabb stegring! Har inte haft sex än då det blir så många gånger tätt, men får bli from ikväll. Ska bli spännande att följa tempen nu också, snälla låt det bli vår tur nu!!
    Härligt, kör på! 🤩
  • Syskonförsök

håller tummarna ❤️❤️❤️

Barbrastreisand skrev 2023-03-14 16:38:35 följande:
Svar på tråden BIM mars 2023