• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • t123
    Sanlin90 skrev 2023-03-13 17:54:15 följande:
    Tycker mig se streck! Har mycket molvärk och ?gjorde slut? med sambon idag för mitt humör är helt galet och jag är så jävla trött rent ut sagt!
    Tycker också att jag ser! Men du måste ha haft äl lite senare i så fall tänker jag, när det är så svagt! Hoppas att det är nåt 😍
  • Sanlin90
    t123 skrev 2023-03-13 19:42:58 följande:
    Tycker också att jag ser! Men du måste ha haft äl lite senare i så fall tänker jag, när det är så svagt! Hoppas att det är nåt 😍
    Jag tror äl kan ha varit vid den stora dippen då skulle jag vara äl+15 idag!
  • t123
    Sanlin90 skrev 2023-03-13 19:50:57 följande:
    Jag tror äl kan ha varit vid den stora dippen då skulle jag vara äl+15 idag!
    Ja! Enligt grafen kunde det ju vara troligt i så fall 😀 Tycker det ser svagt ut även för ÄL+15 men det verkar vara ganska olika för olika kvinnor, en del får ju så svagt även efter BIM medan andra testar superstarkt dagen innan! Så det är svårt att veta😊
  • Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: Jag är inte orolig då jag ändå har normala värden bortsett från att jag har massa ägg vilket tyder på att jag inte ägglossar varje månad. Men tempen tyder på ÄL och ska väl ev köra letrozol. Läst att det ska inte vara så svårt att bli gravid vid PCO lite värre med PCOS 😊 är du orolig nått ?

• trefaldigmästareikärlek

Foodie så skönt att höra! Jag hade det klassiska "radbandet" med många äggblåsor, men läkaren sa att det var pcos. Har inte läst på nog mycket för att veta skillnaden 🤷?♀️
    Jo men orolig är man ju dock betydligt skönare nu när man har NC att luta sig mot för att se så allt funkar som det ska 🥰

• Maja14

Sanlin90: ser streck +! Hur är allt idag? Temp? Nått mer test på morgonen? 🤗

• Sanlin90

Tempen håller i sig, tog ett babyplan knte testa tidigt och tycker mig ana något men dom är inget att hänga i granen direkt dom testen. 

• garderobsblomma

Jag är BIM-3 så vad som helst kan hända, men jag hade en känsla när jag satt och väntade på rfsu-stickans svar och magkänslan stämde? Hoppas det lilla livet vill stanna trots att det har varit rätt mycket födelsedagsfester och alkohol den här cykeln.
  • Sanlin90
    garderobsblomma skrev 2023-03-14 07:31:31 följande:
    Jag är BIM-3 så vad som helst kan hända, men jag hade en känsla när jag satt och väntade på rfsu-stickans svar och magkänslan stämde? Hoppas det lilla livet vill stanna trots att det har varit rätt mycket födelsedagsfester och alkohol den här cykeln.
    Grattis !!
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-03-13 17:54:15 följande:
    Tycker mig se streck! Har mycket molvärk och ?gjorde slut? med sambon idag för mitt humör är helt galet och jag är så jävla trött rent ut sagt!

Jag ser ett streck på stickan (inte på Clearblue), hur som helst så tror jag det kan vara något {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM mars 2023