• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Sanlin90
    Fy?tusan?. Vad varm jag är, jag kokar, och så sjukt anfådd av precis allt! Va varm som bara den med dottern så hoppas det är positivt!
  • Olivialova

Hoppar gärna in här även om jag har bim 2 april. Fertil enligt app om tre dagar. Har två barn sedan tidigare, snart 5 och 6 år. 

• trefaldigmästareikärlek

Syskonförsök och foodie92: ja detta har jag inte upplevt tidigare. Har haft små hugg tidigste men inte detta intensiva stick. Som sagt är det förmodligen någon annan logisk förklaring men en gnutta hopp lever ju kvar i en. Blir spännande att se 👏
    Hur mår ni? 

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-14 21:54:26 följande:

Syskonförsök och foodie92: ja detta har jag inte upplevt tidigare. Har haft små hugg tidigste men inte detta intensiva stick. Som sagt är det förmodligen någon annan logisk förklaring men en gnutta hopp lever ju kvar i en. Blir spännande att se 👏
    Hur mår ni?

Jag mår bra har bara ömma bröst 😊 känns segt man vill ju känna saker och veta om de gått eller inte redan 🤣 hur känns de för dig nu? Förutom stick har du haft några känningar ?
  • Syskonförsök

Extremt spännade!! Håller verkligen tummarna❤️
    Jag mår bra! Fortfarande osäker på om ägglossning varit eller inte i föregående vecka. Har försökt ta temp på morgonen ett par dagar för att försöka lista ut om den är förhöjd så ägglossning skett men är väldigt osäker! flytningarna är mer vita nu så endera blir ägglossningen mycket senare eller så har den varit. Fortfarande ganska skönt att inte veta och inte stressa som en tok över ?nu är de dag 5 etc.? Samtidigt trodde jag att jag kunde min kropp bättre så jag skulle förstått var jag är i cykeln😂 
    tydligen kan jag kroppen sämre än jag trodde! Oavsett sjukstuga här med alla i familjen så tankarna är mer på vabb och sjukdom än att analysera kroppen något väldigt, vilket även det är rätt skönt så en slipper den jobbiga väntan av allt! Blir spännande att se när mensen kommer eller inte kommer och än mer spännande hur jag ska göra nästa omgång om de blir fler försök! 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-14 21:54:26 följande:

Hur mår ni? 

• Anonym (Blueberry)

Jag börjar tappa hoppet. BIM på söndag och testade negativt imorse. ÄL+9. Vet att det är tidigt, men med mitt första barn testade jag svagt positivt på ÄL+10. Har ett digitalt testa tidigt-test hemma som jag tänkte använda imorn men kroppen känns inte som den gjorde när jag var gravid med mitt första barn. 

Jag har dock haft en del pirr i livmodern, men vet inte om det bara är för att det här är första ÄL efter MA. Vet att jag hade sånt pirr med första barnet och under MA-graviditeten, men vågar inte lägga någon vikt vid det samtidigt som jag varje gång jag känner det inte kan kontrollera att hoppet tillfälligt blommar upp. Vet inte hur mitt psyke skulle klara att få mens på söndag, eftersom jag nu skulle ha varit i v 15 och gått och längtat efter RUL. 

• Laura90

Har en väldigt regelbunden cykel så borde fått positivt ägglossningstest idag men icke. Legat sjuk pga stress i veckan som antagligen förflyttat ägglossningen. På ett sätt fint hur kroppen fungerar <3 

• Syskonförsök

Åh. Känner med dig ❤️

Anonym (Blueberry) skrev 2023-03-15 09:36:44 följande:

Jag börjar tappa hoppet. BIM på söndag och testade negativt imorse. ÄL+9. Vet att det är tidigt, men med mitt första barn testade jag svagt positivt på ÄL+10. Har ett digitalt testa tidigt-test hemma som jag tänkte använda imorn men kroppen känns inte som den gjorde när jag var gravid med mitt första barn. 

Jag har dock haft en del pirr i livmodern, men vet inte om det bara är för att det här är första ÄL efter MA. Vet att jag hade sånt pirr med första barnet och under MA-graviditeten, men vågar inte lägga någon vikt vid det samtidigt som jag varje gång jag känner det inte kan kontrollera att hoppet tillfälligt blommar upp. Vet inte hur mitt psyke skulle klara att få mens på söndag, eftersom jag nu skulle ha varit i v 15 och gått och längtat efter RUL. 

• Anonym (Blueberry)
    Syskonförsök skrev 2023-03-15 11:44:24 följande:

Åh. Känner med dig ❤️

❤️
  • Victoriaaas

En till här som börjar känna uppgivenhet. Har försökt i 5 månader nu utan att lyckas? Börjar kännas ledsamt? BIM -3 idag och negativt på stickan. Tycker vi tajmat bra med clear Blue LH-test och bekräftade ägglossningar från NC varje månad. Skickar med en bild på tempkurvan bara för att. Hjärta
Svar på tråden BIM mars 2023