BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det stack till i vänster sida 2 ggr imorse och jag har kissat 12.00, 12.15 och 12.30, somnade 22 igår (är nattuggla och brukar va vaken till 00 vanligtvis), varit helt urlakad. Igår och förrgår.
Hoppas hoppas detta betyder att det är ett frö i magen. 🥰
Hahaha ja man har en tendens att överanalysera haha
Spännande med stickningar hoppas de e nått 😊
Men temp är så konstig denna cykel, även om man inte ska läsa in I tempen så mycket så hoppas jag att den håller sig hög. Min temp har alltid haft en nedåt trend efter äl+8.
Vi var ju ett gäng som hade ägglossning för ca en vecka sen, hur känner ni nu? Jag är på ÄL+6 (eller 7 men räknar på 6 som FF också satt ut), så det är ju tidigt än att känna det ena eller det andra! Har lite diffus värk i svanken och är lite frusen av mig. Ska resa bort i helgen vilket känns så skönt, så blir dagarna mindre långa! Kommer vara ÄL+10 (ev 11 då) på måndag och då kanske jag ska göra ett test 😁
Vad har du känt då som är mest särskiljande från övriga cykler? ;)
Hihi är med nyfiken :D
Med min yngsta som var en liten hoppsan så minns jag att jag en dag efter att ha åkt bil en liten kort tur, blev riktigt illamående och nästan kräktes. Det var innan bim. Närmare bim började bröstvårtorna göra så himla ont och det var då jag började ana ugglor i mossen. Minns också att jag vaknade på natten och var kissnödig något jag aldrig behöver göra annat än när jag varit gravid.
Kollade tillbaka lite i gamla inlägg och inser att jag har samma bim då för 7 år sedan med dottern som jag har nu. Då plussade jag först 8 april (men superstarkt och var som sagt över bim).
Vad har du känt då som är mest särskiljande från övriga cykler? ;)
Spännande!
när jag väntade dottern och plussade med henne snart tre år sedan så minns jag bara ?sticket? vi snackade om högre upp och minns att jag såg på tempen efter det att det tog sig innan jag testade och plussade när jag testade första gången fyra dagar innan bim. Mina symtom i övrigt kom efter jag plussat. Runt bim ömma bröstvårtor och illamåendet började en vecka efter och höll i till vecka 25 så jag spydde morgon till kväll varje dag ;)
hur jag såg på tempen var implatationsdipp i samband med ?sticket? och efter det betydande ökning som höll i och de var högre temp än jag någonsin haft förut minns jag :)