BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Hahaha jaha!! för mig blev det januari bebis men tidig så beror såklart på bim ;)
Vi var ju ett gäng som hade ägglossning för ca en vecka sen, hur känner ni nu? Jag är på ÄL+6 (eller 7 men räknar på 6 som FF också satt ut), så det är ju tidigt än att känna det ena eller det andra! Har lite diffus värk i svanken och är lite frusen av mig. Ska resa bort i helgen vilket känns så skönt, så blir dagarna mindre långa! Kommer vara ÄL+10 (ev 11 då) på måndag och då kanske jag ska göra ett test 😁
Vi var ju ett gäng som hade ägglossning för ca en vecka sen, hur känner ni nu? Jag är på ÄL+6 (eller 7 men räknar på 6 som FF också satt ut), så det är ju tidigt än att känna det ena eller det andra! Har lite diffus värk i svanken och är lite frusen av mig. Ska resa bort i helgen vilket känns så skönt, så blir dagarna mindre långa! Kommer vara ÄL+10 (ev 11 då) på måndag och då kanske jag ska göra ett test 😁
Jag är på ÄL+6 idag och känner INGENTING 🤣
Har en väldigt regelbunden cykel så borde fått positivt ägglossningstest idag men icke. Legat sjuk pga stress i veckan som antagligen förflyttat ägglossningen. På ett sätt fint hur kroppen fungerar <3
Otroligt förvirrad här. Tog paus denna månaden från det intensiva testandet. Men?
Den 8/3 tog jag ett ÄL-test (CD10) som visade ganska starkt streck, minns att jag tänkte ?hade det inte varit så nära inpå mensen hade jag tolkat det som positivt?, men ändå inte klockrent positivt. Beräknad ÄL enligt FLO var igår.
Dagen efter var det negativt.
I lördags fick jag riktigt ont i vänstra äggstocken. Aldrig varit med om något liknande! Släppte efter typ en halvtimme (tog en värktablett) och sedan inte känt det mer. Tog ett test men det visade neg.
Sedan dess har jag tagit tester flera gånger under dagarna men fortfarande inte fått något positivt.
Summa summarum så tror jag faktiskt inte det blir någon ÄL denna månaden. :(
Anonym blueberry - fast ägget kan ju fästa dag 10? Då syns det ju omöjligt om du testar nu. Eller tänker jag fel??
Anonym blueberry - fast ägget kan ju fästa dag 10? Då syns det ju omöjligt om du testar nu. Eller tänker jag fel??
Jag med på ÄL+7 bara klassiska pms symptom inget mer än så haha
Men Sannet, testar du med ÄL stickor så får du positivt sen kan de släppa efter 48h. Lh ska ju inte vara positivt efter det? Du kan helt enkelt ha missat peaken bara och sen skedde ÄL 😊 så jag tror du haft ÄL redan
Jag med på ÄL+7 bara klassiska pms symptom inget mer än så haha
Men Sannet, testar du med ÄL stickor så får du positivt sen kan de släppa efter 48h. Lh ska ju inte vara positivt efter det? Du kan helt enkelt ha missat peaken bara och sen skedde ÄL 😊 så jag tror du haft ÄL redan
OM ägglossning var förra veckan som jag misstänkte så är det väl äl+7 idag (dock var den i så fall ovantligt tidig för mig så vågar inte lita på det!).
Tog tempen imorse för att fortfarande fatta om äl har varit och den var högsta hittills jag mätt sedan jag var gravid med dottern MEN vi har ju även sjukdom i familjen nu så kan bara vara det med!😂 så vågar inte hoppas eller tro något, äl har kanske till och med uteblivit på grund av sjukdom med. De märks för mig denna gång när och om mensen kommer! ;)
OM äl var en vecka sedan så har jag inga symtom alls, inte heller pms ännu. Kände eventuellt lite stickningar i livmodern igår men det har jag lärt att inte lita på för de har jag nästan varje cykel så snart jag känner efter!😂🤷🏼?♀️