• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 18:59:11 följande:
    Japp, jag är tråkigast på alla fester och öser okvädningsord över alla. Är alltid sur och minst hundra år, minns inte så nogaSolig
    Ja, du pratade definitivt om dig själv där som förringar sexualbrott vilket ofredande är. Vi som lever i den moderna världen inser att brottsliga grisbeteenden är just detta. 
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-25 22:15:46 följande:
    Jo, eftersom du fortsätter svara med en massa trams så blir det ju så att du dletar lika mycket. Nej, det är inte det minsta roligt med tramspellar som förstör forum genom att uppmuntra brottsligt vidrigt blottarbeteende. 

Nej, det är ingen skillnad. Lägg av. Blottning som blottning. Samma grisiga handling. Sluta förringa perviga, olagliga beteenden. Ni två är de enda tramsare i tråden som gör detta. Vi andra är normala och inser hur äckligt det verkligen är. 
    Ja jag deltar en del jag med.

Det som är tråkigt är väl varför du ska plåga dig själv genom att skriva så mycket i trådar som är hemska? Något får du ut av att upprepa samma saker hela tiden.
    Självklart måste ett forum även få ha tramsiga trådar. Tror dessutom att tramset i seriösa trådar minskar då.

Så du ser lika gärna något pervo som runkar sin erigerade kuk som att se någon tokstolle göra helikoptern?
    En helikopter är mer oskyldig eftersom den inte är sexuell. Men du vill hellre att ofredaren ska vara kåt och jävlig? 
    Ja, vi är alla olika.

Nattinatti!
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-25 21:16:26 följande:
    Inte så jag menar, men när ryssen kommer skulle vi vara glada om vi kunde byta det problemet mot någon som vevar kuk.
    O ja, verkligen! 

Tror även att de tråddeltagare som likställer en helikopter med näst intill våldtäkt skulle anse att lite vevning vore ett miniproblem i jämförelse.
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 22:47:33 följande:
    Ja jag deltar en del jag med.

Det som är tråkigt är väl varför du ska plåga dig själv genom att skriva så mycket i trådar som är hemska? Något får du ut av att upprepa samma saker hela tiden.
    Självklart måste ett forum även få ha tramsiga trådar. Tror dessutom att tramset i seriösa trådar minskar då.

Så du ser lika gärna något pervo som runkar sin erigerade kuk som att se någon tokstolle göra helikoptern?
    En helikopter är mer oskyldig eftersom den inte är sexuell. Men du vill hellre att ofredaren ska vara kåt och jävlig? 
    Ja, vi är alla olika.

Nattinatti!
    Jag svarar när någon skriver och vill du inte ha fler svar så sluta tilltala mig. Svårare än så är det inte. 

Nej, det håller jag inte med om. Detta är ett vuxet forum och tramsare med tramstrådar borde bannas. 

Det där tror jag inte på. Om ett äckel blottar sig där kvinnor kan se så finns det definitivt ett sexuellt motiv bakom. Oavsett om han samtidigt ägnar sig åt självbefläckelse eller inte

Nej, jag önskar dig ingen god natt eftersom du bara bråkar. Bara lägg ner. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 22:52:16 följande:
    O ja, verkligen! 

Tror även att de tråddeltagare som likställer en helikopter med näst intill våldtäkt skulle anse att lite vevning vore ett miniproblem i jämförelse.
    Det är en fortfarande en brottslig handling att oombett blotta sitt könsorgan inför andra. Det är ett sexuellt ofredande, även om det inte är lika allvarligt som våldtäkt. Sluta förringa sexualbrott som sagt. 
  • molly50
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 22:52:16 följande:
    O ja, verkligen! 

Varför ens jämföra dessa beteenden?
    Båda är visserligen osmakliga,men att göra helikoptern framför andra är bara omanligt och barnsligt.
  • Anonym (Lisa)
    molly50 skrev 2025-02-26 13:40:59 följande:
    Varför ens jämföra dessa beteenden?
    Båda är visserligen osmakliga,men att göra helikoptern framför andra är bara omanligt och barnsligt.
    I lättsamma sammanhang och på fester ibland tycker jag det är ok med just barnslig beteende, kanske inte just visa sitt könsorgan men du verkar se ner på barnslig beteende som att det är anledningen till att det är dåligt
  • Anonym (Laika)

Detta låter som en tonåring. Skulle han skämma ut sig på detta sätt så skulle folk aldrig glömma, fast på ett negativt sätt. Och som vuxen, vad är det mest pinsamma som du har gjort i ditt liv? 

• Anonym (Propellern?)

Dåligt omdöme triggat av alkoholkonsumtion som utlösande faktor. Jag har varit på ett antal fester där jag råkat vinna färg-tn:n som kvällens promille-kung.
    Dock har det aldrig någonsin fallit mig in att köra helikopter när jag är på fest.

Värdelöst vetande:
    Det finns en annan variant, utan propellereffekt.
    Man vänder ut och in på byxfickorna, ner med gylfen och ut med Göte genom gylfen. Partytricket går under namnet Elefanten .......

• Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Propellern?) skrev 2025-02-26 16:54:46 följande:

Dåligt omdöme triggat av alkoholkonsumtion som utlösande faktor. Jag har varit på ett antal fester där jag råkat vinna färg-tn:n som kvällens promille-kung.
    Dock har det aldrig någonsin fallit mig in att köra helikopter när jag är på fest.

Värdelöst vetande:
    Det finns en annan variant, utan propellereffekt.
    Man vänder ut och in på byxfickorna, ner med gylfen och ut med Göte genom gylfen. Partytricket går under namnet Elefanten .......

Det finns ett talesätt om du går på fest med din respektive:

Om du gör elefanten får du tas med tanten!
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?