• t123

BF december 2023

Hej! Startar en tråd för oss med BF i december 2023 😀 Jag är beräknad precis i månadsskiftet november-december men har gått över tiden de andra gångerna så det är nog lika bra att ställa in sig på decemberbebis 😅

Hoppas tråden fylls på nu framöver!

• Svar på tråden BF december 2023
  • Anonymcola

Tack för era svar! Så skönt med dessa trådar så man har folk i samma situation som en själv. Lugnar en lite att veta man inte är ensam om symtom som kommer och går❤️

Det är som ni säger det skiljer ju mycket beroende på tid osv. Är så lätt att fastna vid dessa streck även fast de egentligen inte säger särkilt mycket🥰

• ida543

Hej alla! Vad kul att hitta denna tråd :) hoppas det går bra för er !

Jag är 32 och försöker bli gravid för första gången.. Vi har försökt i 3 mån och jag tror att jag har plussat idag! Eller det är svaaaga streck (fast på alla tester är det samma sak) så vill bli helt säker med nytt test imorgon.. Men imorse hade jag yrsel som jag normalt aldrig har, och sen är mina bröst väldigt ömma... BIM är på måndag så vi får se helt säkert då antar jag!! Ifall jag är gravid så verkar BF va 30-Nov / 1 Dec Glad

• Teriz

Jag har precis plussat med CB digital, 1-2 veckor stod det. Efter 3 missfall så blir man såklart glad men väldigt nervös. 

Vi håller tummarna nu att denna vill stanna till december 😍

• Elisabeth83
    Teriz skrev 2023-03-26 09:23:20 följande:

Jag har precis plussat med CB digital, 1-2 veckor stod det. Efter 3 missfall så blir man såklart glad men väldigt nervös. 

Vi håller tummarna nu att denna vill stanna till december 😍

Grattis och välkommen hit 😊💕 Första barnet?
  • Teriz
    Elisabeth83 skrev 2023-03-26 10:15:25 följande:
    Grattis och välkommen hit 😊💕 Första barnet?
    Tack så mycket. Ja det blir första barnet. Har vart gravid 3 ggr under förra året men alla sluta i missfall mellan v 6-10. Har påbörjat en utredning nu för att se om något är fel. Så jag hoppas kunna få svar i nästa vecka på mina blodprov eftersom jag precis plussat igen också! 
  • Swn

Kul att det börjar fyllas på lite här 😍
    Själv är jag så nervös!! 4+0 idag och med två missfall bakom mig så känner jag efter i min kropp hela tiden. Denna gånger har jag fått Lutinus och Trombyl av min läkare pga missfallen och min ålder så jag hoppas det hjälper. 

• t123

Vad kul att vi börjar fylla på gruppen nu 😍 Och skönt att vi är många som är i samma sits, kanske lite extra oroliga pga tidigare missfall, även om man såklart inte önskar någon annan det. Men vi är många i samma båt i alla fall ????🏻

Finns det intresse för en liten och privat/dold Facebookgrupp också sedan kanske? 😊 Tycker alltid att det är roligare än Familjeliv till sist!

• Teriz
    Swn skrev 2023-03-26 11:12:19 följande:

Kul att det börjar fyllas på lite här 😍
    Själv är jag så nervös!! 4+0 idag och med två missfall bakom mig så känner jag efter i min kropp hela tiden. Denna gånger har jag fått Lutinus och Trombyl av min läkare pga missfallen och min ålder så jag hoppas det hjälper. 

Ja känner med dig! Precis samma sits. Min läkare sa att ja oxå ev kan få äta trombyl men väntar svar på blodprov 

Hoppas de funkar för dig! 😍

• Elisabeth83
    Teriz skrev 2023-03-26 10:38:30 följande:
    Tack så mycket. Ja det blir första barnet. Har vart gravid 3 ggr under förra året men alla sluta i missfall mellan v 6-10. Har påbörjat en utredning nu för att se om något är fel. Så jag hoppas kunna få svar i nästa vecka på mina blodprov eftersom jag precis plussat igen också! 
    Då hoppas jag verkligen det är din/er tur nu 💕 Får du gå på många extra kontroller?
  • Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-26 11:17:07 följande:

Vad kul att vi börjar fylla på gruppen nu 😍 Och skönt att vi är många som är i samma sits, kanske lite extra oroliga pga tidigare missfall, även om man såklart inte önskar någon annan det. Men vi är många i samma båt i alla fall ????🏻

Finns det intresse för en liten och privat/dold Facebookgrupp också sedan kanske? 😊 Tycker alltid att det är roligare än Familjeliv till sist!

Tycker en facebookgrupp låter toppen! 😊
Svar på tråden BF december 2023