• t123

BF december 2023

Hej! Startar en tråd för oss med BF i december 2023 😀 Jag är beräknad precis i månadsskiftet november-december men har gått över tiden de andra gångerna så det är nog lika bra att ställa in sig på decemberbebis 😅

Hoppas tråden fylls på nu framöver!

• Svar på tråden BF december 2023
  • Elisabeth83

Hur mycket högre temp har ni nu? min ligger mellan 37.4-37.8. Känne mig väldigt frusen emellanåt. Eller börjar jag bli sjuk?

• Teriz
    Elisabeth83 skrev 2023-03-26 15:18:11 följande:
    Då hoppas jag verkligen det är din/er tur nu 💕 Får du gå på många extra kontroller?
    Jag vet inte riktigt ännu. Ska prata med min läkare i veckan. Vet iaf att vi får ett ultraljud typ v8. 
  • Ewaaaa

Hej! 

Jag är i vecka 4+4 och har beräknad förlossning 28 November. Känner inte av några symtom alls förutom att brösten ömmar. Detta är första gången jag är gravid och helt ärligt så känns det väldigt overkligt. Men tror att det är ganska naturligt :) 

• Anonymcola
    Ewaaaa skrev 2023-03-26 19:04:23 följande:

Hej! 

Jag är i vecka 4+4 och har beräknad förlossning 28 November. Känner inte av några symtom alls förutom att brösten ömmar. Detta är första gången jag är gravid och helt ärligt så känns det väldigt overkligt. Men tror att det är ganska naturligt :) 

Välkommen och grattis!🥰
    Har också BF 28:e november, förstår dendär känslan av att det känns overkligt tror det blir mer verkligt när man får se på ultraljud och höra hjärtat första gången:) Att något faktiskt är därinne😅
  • Teriz
    Elisabeth83 skrev 2023-03-26 15:21:57 följande:

Hur mycket högre temp har ni nu? min ligger mellan 37.4-37.8. Känne mig väldigt frusen emellanåt. Eller börjar jag bli sjuk?

Jag tempar tyvärr inte så vet inte hur den är men däremot har jag haft sjukdoms känsla de gånger jag vart gravid och plussat haha. Trött seg fryssen ? 
  • ida543
    Ewaaaa skrev 2023-03-26 19:04:23 följande:

Hej! 

Grattis ! 😊 Jag hade svaga streck i lördags men nu har jag plussat mer ordentligt! Är också i 4+4 ! Har samma symptom. Och känns så overkligt. Är typ rädd att ta in det, eftersom man hör hur vanligt missfall är. Men samtidigt måste man ju försöka va positiv ☺️ Hur gammal är du? 

• Swn

Jag är gärna med i en dold grupp på fb t123! 

• t123

Har skapat en grupp till oss nu! Gå med via länken:

https://fb.me/g/p_k6M6ZSSuwcS9ipf1/8pnZmHLJ

Den är giltig i ett antal timmar eller tills ett visst antal personer klickat på den, sen måste man lägga in en ny! Bara att hojta i så fall 😊 Hoppas vi ses där! (Den är alltså både privat och dold så ingen annan kan hitta den!)
  • MadeleineM

Hej!
    vad glad jag blev när jag hittade den här tråden.
    Jag fick två positiva graviditetstest 23:e och 24:e mars, är beräknad 30:e nov-2:a dec.
    Men har ett möte inbokad på bvc om två veckor, så jag antar att man får reda på mer då. 

Jag är 33 år och det här är första barnet, så jag är både glad, nervös och livrädd.
    Ser fram emot att få massor tips från er här i gruppen :)

• Swn
    MadeleineM skrev 2023-03-29 14:46:36 följande:

Hej!
    vad glad jag blev när jag hittade den här tråden.
    Jag fick två positiva graviditetstest 23:e och 24:e mars, är beräknad 30:e nov-2:a dec.
    Men har ett möte inbokad på bvc om två veckor, så jag antar att man får reda på mer då. 

Jag är 33 år och det här är första barnet, så jag är både glad, nervös och livrädd.
    Ser fram emot att få massor tips från er här i gruppen :)

Välkommen och stort grattis! Ja man känner verkligen ALLA känslor på en gång! 
Svar på tråden BF december 2023