Syskonförsök skrev 2023-04-03 06:26:41 följande:
Hej tjejer !
Inte trodde jag att jag skulle få skriva här efter att ha läst er tråd från start. Känns så roligt att få plussa med flera av er jag skrivit en större del med i Bim trådarna❤️
Här väntas äntligen syskon och plussade igår kväll med svagt streck men idag med ett digitalt som sa Gravid.❤️ Elfte försöket och lustigt plussar vi i samma månad som vi plussade med dottern så känns kanske som vi har en månad per år som är bästa ;)
lite lustigt att det även händer den gången vi inte prövar efter ägglossning. Jag står en dag och tror mig vara gravid och tar ett ägglossningstest bara för att men de visar glad gubbe. vi lyckas ha sex först tre dagar efteråt pga influensa och tror oss missat ägglossningen så jag har inte känt efter eller väntat på annat än mensen. Men så tog jag ett test igår kväll bara för att utesluta för tempen har varit så hög. och här står jag nu.🥹
Lite sjukt att de blev just denna gång och även lite jobbigt för jag fått en ny tjänst och det presenteras denna vecka på företaget och börjas omgående och är ett projekt jag ska driva ett år (nu blir det 8/9 månader istället då😅).
Men familjen är viktigast så självklart var det otroligt välkommet efter nästan ett års försök.❤️
BF bör bli runt 14 december! vilka gravidappar bör en ha?🥰🥰
Underbaaaaart, så glad för din skull!! Hoppas du kommer med i vår Facebookgrupp också :)
Det ska ju alltid lyckas bli när det egentligen "inte passar" (även om allt ordnar sig och blir bra ändå såklart!!), haha! Grattis återigen <3