• t123

BF december 2023

Hej! Startar en tråd för oss med BF i december 2023 😀 Jag är beräknad precis i månadsskiftet november-december men har gått över tiden de andra gångerna så det är nog lika bra att ställa in sig på decemberbebis 😅

Hoppas tråden fylls på nu framöver!

• Svar på tråden BF december 2023
  • Anonymcola
    Syskonförsök skrev 2023-03-24 20:31:00 följande:

Hej tjejer! Jag är inte en av er men hänger med och läser då jag följt några av er till plusset och vill titta in och se hur de går ❤️
    vill bara säga att jag vet många där det slagit om till 2-3 runt bim och de behöver inte vara två för det för de har de inte varit för dem åtminstone ;)
    Tror båda era graviditeter utvecklar sig helt normalt och så glad för er❤️❤️

Hej! Ja det är ju så individuellt dedär med hur snabbt det ökar och visar på tester😊 Tack så mycket, känns som att dehär med barn bara är massa oro😅 Man oroar sig när de tar tid att få plus sen oroar man sig över graviditeten och sen oroar man sig när de är här, men det är ju betydligt mer positivt som kommer utav det❤️ Hoppas du får ditt plus snart! Jag läser fortfarande i BIM trådarna man vill ju se hur det går för alla speciellt de man sett i trådarna innan🥰
  • Syskonförsök

Tack! ❤️ 

Anonymcola skrev 2023-03-24 20:38:34 följande:
    Hej! Ja det är ju så individuellt dedär med hur snabbt det ökar och visar på tester😊 Tack så mycket, känns som att dehär med barn bara är massa oro😅 Man oroar sig när de tar tid att få plus sen oroar man sig över graviditeten och sen oroar man sig när de är här, men det är ju betydligt mer positivt som kommer utav det❤️ Hoppas du får ditt plus snart! Jag läser fortfarande i BIM trådarna man vill ju se hur det går för alla speciellt de man sett i trådarna innan🥰
  • t123
    Swn skrev 2023-03-24 18:09:12 följande:
    Hej alla 😊
    jag har plussat för tredje månaden på raken. Tredje gången gillt?!
    Har en bra känsla denna gången och känner mig lugn. Enligt ÄL är BF 2/12 😍
    jag har 2 december barn sedan innan som är 14 och 8 Så detta blir vårt tredje december barn 😂❤️❤️
    Åh grattis och välkommen! Precis samma här, tredje gången gillt och har plussat varje månad 😅 Nu är det vår tur!! Decemberbebis 😅❤️ Kul att du redan har decemberbarn också 🤩
  • Swn
    t123 skrev 2023-03-24 21:14:58 följande:
    Åh grattis och välkommen! Precis samma här, tredje gången gillt och har plussat varje månad 😅 Nu är det vår tur!! Decemberbebis 😅❤️ Kul att du redan har decemberbarn också 🤩
    Grattis till dig med! vi har verkligen haft en lik resa till den tredje graviditeten i år. Nu är det vår tur tycker jag 😍
  • Swn

Elisabeth83 jag kunde inte citera, grattis till dig med! 

ja jag har aldrig blivit gravid någon annan tid än på våren och då har vi försökt med alla barnen på hela året men mars verkar vara min månad 🤣
    såg du var 40, jag blev 39 precis så jag känner mig inte som en ungdom längre. Var 24 när jag fick min första så glappet är stort. 

• Elisabeth83
    Swn skrev 2023-03-25 08:22:03 följande:

Elisabeth83 jag kunde inte citera, grattis till dig med! 

ja jag har aldrig blivit gravid någon annan tid än på våren och då har vi försökt med alla barnen på hela året men mars verkar vara min månad 🤣
    såg du var 40, jag blev 39 precis så jag känner mig inte som en ungdom längre. Var 24 när jag fick min första så glappet är stort. 

Tack 💕

Haha samma här. Alltså försökt årets alla dagar och bara lyckats på våren. Yes. Känner mig verkligen inte ungdomlig lägre heller 😊 Var 26 när jag fick min första. Så mellan dem bli det ett stort glapp (om det nu går vägen).
  • Elisabeth83
    Idag på Bim-dagen var strecket lite starkare. Nu håller jag (vi) tummarna att det här går vägen.

• Anonymcola

Jag använder RFSU testa ofta för ville som det blev någon stegring vilket det från ÄL+14 och 15 men sen nu är jag på ÄL+18 och strecken blir inte starkare.. tycker Helt ärligt det ser ut att bli svagare t.o.m. och mina bröst ömmar knappt längre vilket i stort sett var mitt enda symtom, bara att vänta men usch vad detta är jobbigt:/
    Bild på testerna:

• t123
    Anonymcola skrev 2023-03-25 11:17:33 följande:

Jag använder RFSU testa ofta för ville som det blev någon stegring vilket det från ÄL+14 och 15 men sen nu är jag på ÄL+18 och strecken blir inte starkare.. tycker Helt ärligt det ser ut att bli svagare t.o.m. och mina bröst ömmar knappt längre vilket i stort sett var mitt enda symtom, bara att vänta men usch vad detta är jobbigt:/
    Bild på testerna:

Förhoppningsvis är det ingen fara! Finns mycket som spelar in, tid på dygne och hur man har druckit t ex! 😊 Igår var jag söker på att det var kört för mig för alla symtom var borta hela dagen, men på kvällen började brösten bli ömma igen och idag är de det hela dagen. Upplever att det kommer och går i det här stadiet! Men absolut blir man väldigt orolig 😩 Tester som blir svagare KAN ju vara negativt men tror lika gärna att det inte behöver betyda ett dugg ✊🏻
  • Elisabeth83
    Anonymcola skrev 2023-03-25 11:17:33 följande:

Bild på testerna:

Mina symptom kommer och går. Blir skitnervös. Just nu känner jag ingenting! Blir en lång väntan detta? säger som t123 att det kan variera lite beroende på om man druckit eller inte osv.
Svar på tråden BF december 2023