• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (NN) skrev 2023-04-07 08:22:58 följande:
    Vad är det som är s fel att någon ser ett bröst?
    För det är privat. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sonne) skrev 2023-04-07 08:19:29 följande:
    Tillhör du någon religion eller är du svartsjuk av dig? Varför är det fel enligt dig?
    Svartsjuk? Jag är tjej själv? 
  • Anonym (Jessica)

Skulle aldrig vilja visa upp mig inför andra mer än den jag är med. inte naken! På stranden i halvt stringbikini ja, men nudiststranden? Aldrig!!

• Anonym (Patrik)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 09:28:50 följande:
    För det är privat. 
    ????

Inte mer privat än ett knä du visar i shorts 
  • Polyrytm
    Anonym (Gift man) skrev 2023-04-07 06:16:58 följande:

Jag skulle fråga min fru om jag ska sola med snorren framme, jämförbart.

😁
  • Anonym (Jessica)
    Postman skrev 2023-04-07 09:23:47 följande:
    Har jag inga som problem med. Varför skulle det vara ett problem liksom. 
    Okej, ja alla tycker olika. Ingen av mina tjejkompisar tycker heller det är acceptabelt  att flasha pattarna för alla.  Tror faktiskt många tjejer tycker så. Men många inte också! Jag är väl kvar i det gamla men det vill jag vara också. Jag tycker det är privat. 
  • Polyrytm

Jag minns en tid i min ungdom när tjejer och kvinnor badade och solade topless, det var inget märkvärdigt. Helt naturligt. 

Svenskarna är ett naturälskande folk, i grunden.

• Anonym (Pitt)

Vi killar tänder på kvinnors bröst och några av oss blir tom kåta när de ser bara kvinnors bröst. Ofta ju större desto bättre. Det handlar om evolution. Män dras till kvinnans bröst eftersom om han smeker hennes bröst då får man större chans att hon attraheras av honom (pga det produceras mer oxytocin). Frågan är om en kvinna vill att hennes man går på en strand där kvinnor badar topless. 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 09:30:00 följande:
    ????

Inte mer privat än ett knä du visar i shorts 
    Bara för du vill glo på brudarna 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Pitt) skrev 2023-04-07 09:52:50 följande:

Vi killar tänder på kvinnors bröst och några av oss blir tom kåta när de ser bara kvinnors bröst. Ofta ju större desto bättre. Det handlar om evolution. Män dras till kvinnans bröst eftersom om han smeker hennes bröst då får man större chans att hon attraheras av honom (pga det produceras mer oxytocin). Frågan är om en kvinna vill att hennes man går på en strand där kvinnor badar topless. 

Men precis!! Därför vill man ju inte visa sig naken heller. Då kommer ju alla sådana och glor på en.
Svar på tråden Sola topless