• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Amandag2

Jag lägger mig i haha. Jag tycker det e mer naturligt o va naken ?live? på strand än o visa bilder på mig. Mer bekvämt för mig iallafall

• Anonym (Jessica)
    Anonym (2016) skrev 2023-04-07 14:22:53 följande:
    Tycke du det är någon skillnad på att sola toples och visa upp sig i tex helkroppstråden?
    Nä, samma sak. Hade aldrig velat lägga upp bilder heller. Jag är väl tråkig helt enkelt 
  • Anonym (Patrik)
    Amandag2 skrev 2023-04-07 14:19:15 följande:

Dom killar ja har haft har mest varit lite stolta

Härligt! Sträck på dig, skjut fram brösten och njut av den varma sköna solen! Solig
  • Anonym (Jessica)
    Amandag2 skrev 2023-04-07 14:27:52 följande:

Jag lägger mig i haha. Jag tycker det e mer naturligt o va naken ?live? på strand än o visa bilder på mig. Mer bekvämt för mig iallafall

Naturligt är det ju att vara naken ute. Egentligen. Men det är ju s långt ifrån verkligheten här som man bara kan komma. Olagligt att gå naken, liksom. Så det är ju inget man sysslar med. Men hade man varit van att alla gör det och ingen glor hade säkert jag med gjort det. 

• Amandag2
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 14:30:38 följande:
    Härligt! Sträck på dig, skjut fram brösten och njut av den varma sköna solen! Solig
    Alltså kag solar gärna topless. Och så gillar jag tjejernas nakenstrand vid landet
  • Anonym (2016)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 14:29:32 följande:
    Nä, samma sak. Hade aldrig velat lägga upp bilder heller. Jag är väl tråkig helt enkelt 
    Nej man behöver inte vara tråkig för det. Tror de allra flesta är som du. Tror det är en minoritet som tänder på att lägga upp bilder.
    Är du bekväm att visa dig naken inför din partner?
  • Amandag2

Alltså det är bekvämt o rättså spännande o varapå nakenbadet där bara tjejer får vara

• krille62

Har absolut inget emot att hon solar topless, vill någon titta så varsågod det är jag som får klämma.

• Amandag2
    krille62 skrev 2023-04-07 14:44:08 följande:

Har absolut inget emot att hon solar topless, vill någon titta så varsågod det är jag som får klämma.

Så ska det va
  • Anonym (Patrik)
    Amandag2 skrev 2023-04-07 14:46:15 följande:
     Så ska det va
    Helt rätt inställning Amanda! =)
Svar på tråden Sola topless