Sola topless
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Jag lägger mig i haha. Jag tycker det e mer naturligt o va naken ?live? på strand än o visa bilder på mig. Mer bekvämt för mig iallafall
Dom killar ja har haft har mest varit lite stolta
Jag lägger mig i haha. Jag tycker det e mer naturligt o va naken ?live? på strand än o visa bilder på mig. Mer bekvämt för mig iallafall
Naturligt är det ju att vara naken ute. Egentligen. Men det är ju s långt ifrån verkligheten här som man bara kan komma. Olagligt att gå naken, liksom. Så det är ju inget man sysslar med. Men hade man varit van att alla gör det och ingen glor hade säkert jag med gjort det.

Alltså det är bekvämt o rättså spännande o varapå nakenbadet där bara tjejer får vara
Har absolut inget emot att hon solar topless, vill någon titta så varsågod det är jag som får klämma.
Har absolut inget emot att hon solar topless, vill någon titta så varsågod det är jag som får klämma.