• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 13:22:48 följande:
    Nej det är inte samma sak.
    Jo då - en erogen zon som hos tjejerna.

Mjölken är något som skiljer oss åt

Tycker du ska propagera för tvingande regler så att killar måste skyla sig, så skapar vi fler onödiga regler och så får tjejerna mindre hud att titta på.

Det vore väl bra, va? Tungan ute
  • Anonym (Annat riktnummer)

Vilken rolig fråga, var tvungen att fråga min man vad han skulle säga.. han svarade att han inte skulle uppskatta det på stranden i vår stad, vara lite sådär osäker på andra stränder i Sverige.
    Men utomlands menar han att många solar topless och skulle inte bry sig alls. 
    Kanske lite i Thailand då det är respektlöst enligt deras kultur, men det är upp till mig oavsett och inte han som man 

• EnAnonumius
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 13:32:37 följande:
    Jo då - en erogen zon som hos tjejerna.

Mjölken är något som skiljer oss åt

Tycker du ska propagera för tvingande regler så att killar måste skyla sig, så skapar vi fler onödiga regler och så får tjejerna mindre hud att titta på.

Det vore väl bra, va? Tungan ute
    "Mjölken är något som skiljer oss åt"

Jupp, och att vi kvinnor har lite mer fettmassa (utöver utvecklade mjölkkörtlar) också i våra bröst, än vad männen har..
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Patrik)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 13:37:51 följande:
    "Mjölken är något som skiljer oss åt"

Jupp, och att vi kvinnor har lite mer fettmassa (utöver utvecklade mjölkkörtlar) också i våra bröst, än vad männen har..
    Tack fina du, gott att vi hjälps åt här Solig
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Annat riktnummer) skrev 2023-04-07 13:36:10 följande:

Vilken rolig fråga, var tvungen att fråga min man vad han skulle säga.. han svarade att han inte skulle uppskatta det på stranden i vår stad, vara lite sådär osäker på andra stränder i Sverige.
    Men utomlands menar han att många solar topless och skulle inte bry sig alls. 
    Kanske lite i Thailand då det är respektlöst enligt deras kultur, men det är upp till mig oavsett och inte han som man 

Precis det funkar inte i Sverige 
  • Anonym (Jessica)

Men tveksamt om jag hade gått naken ändå. Hade känt mig väldigt obekväm med det. Förmodligen för man intranät van vid det härifrån.

• EnAnonumius
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 13:39:47 följande:
    Tack fina du, gott att vi hjälps åt här Solig
    😊
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Amandag2

Dom killar ja har haft har mest varit lite stolta

• Amandag2

Och jag e rättså bekväm me o va naken så med

• Anonym (2016)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 14:07:34 följande:

Men tveksamt om jag hade gått naken ändå. Hade känt mig väldigt obekväm med det. Förmodligen för man intranät van vid det härifrån.

Tycke du det är någon skillnad på att sola toples och visa upp sig i tex helkroppstråden?
Svar på tråden Sola topless