• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Anonym (Sonne)

Jag tror tyvärr att utvecklingen kommer gå åt det mer kontrollerade. Vilket är synd, eftersom det bara blir än mer hysteriskt med nakenhet. Om folk i allmänhet var barbröstade så skulle det säkert bli en kortare period av problematik kring nakenhet. Men sen skulle det återgå till att vara fullt naturligt och ingen skulle bry sig.

Vi har ju dessa olika samhällen på jorden just nu. Kolla på det hysteriska sätt vissa muslimska länder täcker sina kvinnor, kontra de afrikanska och sydamerikanska stammar där kvinnor faktiskt går barbröstade hela tiden. Det är minsann ingen som bryr sig.

Det blir vad samhället gör det till.

• Anonym (Fundersam)

Får muslimer sola topless eller blir det ett fall från balkongen?

• Anonym (Sonne)
    Anonym (Fundersam) skrev 2023-04-08 07:39:50 följande:

Får muslimer sola topless eller blir det ett fall från balkongen?

Det är såklart helt otänkbart att sola topless som muslim. Dom får ju inte ens visa halsen eftersom den anses sexuell. Sen finns det väl som i allt annat olika nivåer i olika sällskap, men konsekvenserna för att sola topless som muslim skulle troligen inte låta vänta på sig.
  • Core
    Hon tar väl sina egna beslut som en vuxen kvinna? Jag hade inte sagt något, kanske i början varit lite mer vaksam på omgivningen utifall nått creep tar kort eller så, men förmodligen hade jag släppt på det efter en stund 
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-08 07:14:35 följande:
    Har förklarat
    Återigen så visar du prov på att du skiter i att läsa vad som faktiskt står.

Var i inlägget, du citerade, bad jag dig förklara något?
    Ingenstans. Jag har inte bett dig om någon förklaring.

Läs om och läs rätt.

I framtiden om du skall svar så är det faktiskt inte för mycket begärt att du svar på det som faktiskt skrivs i inläggen.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-08 07:15:42 följande:
    Orkar inte svara på alla A4  du skriver bara för man tycker annorlunda än dig. 
    Har inte skrivit en enda A4 i denna tråden. Är det något mer tramsig överdrift du skall komma med?

• Anonym (Patrik)
    EnAnonumius skrev 2023-04-08 12:40:58 följande:
    Har inte skrivit en enda A4 i denna tråden. Är det något mer tramsig överdrift du skall komma med?
    Kör bara kör Enanonumius!

Vi bildar en kompakt mur mot gnäll och trångsynthet! Solig
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-08 07:15:42 följande:
    Orkar inte svara på alla A4  du skriver bara för man tycker annorlunda än dig. 
    När man trycker på "visa endast" så har du mest antal inlägg i denna tråden av alla deltagare. Så du kanske skall funder på varför du har så svårt att acceptera och tolerera att det finns folk som tycker det är okey med att sola topless. 🙄🙃
  • Tom Araya
    Anonym (NN) skrev 2023-04-07 06:12:15 följande:
    Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

Hon får gärna sola top less. Jag trivs bäst med en kvinna som är bekväm med nakenhet. Jag skulle gärna gå på nakenbad med min nästa.
  • Kirenaj68

Jag är inte pryd av mig, så det är upp till henne om hon vill lufta paketet. Helst gör hon det hemma, men det händer att hon gör det på stranden också.

• Anonym (Patrik)
    Kirenaj68 skrev 2023-04-08 15:04:18 följande:

Jag är inte pryd av mig, så det är upp till henne om hon vill lufta paketet. Helst gör hon det hemma, men det händer att hon gör det på stranden också.

Solig Njut av värmen solen livet Solig
Svar på tråden Sola topless