Sola topless
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Jag tror tyvärr att utvecklingen kommer gå åt det mer kontrollerade. Vilket är synd, eftersom det bara blir än mer hysteriskt med nakenhet. Om folk i allmänhet var barbröstade så skulle det säkert bli en kortare period av problematik kring nakenhet. Men sen skulle det återgå till att vara fullt naturligt och ingen skulle bry sig.
Vi har ju dessa olika samhällen på jorden just nu. Kolla på det hysteriska sätt vissa muslimska länder täcker sina kvinnor, kontra de afrikanska och sydamerikanska stammar där kvinnor faktiskt går barbröstade hela tiden. Det är minsann ingen som bryr sig.
Det blir vad samhället gör det till.
Får muslimer sola topless eller blir det ett fall från balkongen?
Får muslimer sola topless eller blir det ett fall från balkongen?
Jag är inte pryd av mig, så det är upp till henne om hon vill lufta paketet. Helst gör hon det hemma, men det händer att hon gör det på stranden också.
Jag är inte pryd av mig, så det är upp till henne om hon vill lufta paketet. Helst gör hon det hemma, men det händer att hon gör det på stranden också.
Njut av värmen solen livet