• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Postman
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 09:31:15 följande:
    Okej, ja alla tycker olika. Ingen av mina tjejkompisar tycker heller det är acceptabelt  att flasha pattarna för alla.  Tror faktiskt många tjejer tycker så. Men många inte också! Jag är väl kvar i det gamla men det vill jag vara också. Jag tycker det är privat. 

Ja absolut tycker vi alla olika, det är berikande att det får vara så.  
    Nu är det ju inte så att hustrun flashar tuttarna både nu och då men valet är hennes eget när hon nu vill göra det. Det ska gå långt för att jag skulle ha synpunkter och säga till henne. 

• EnAnonumius
    Anonym (F) skrev 2023-04-07 10:14:35 följande:

På 80-talet så solade nästan alla tjejer topless, det var naturligt.

Inte bara tjejer. Det var kvinnor i alla åldrar (inklusive gammeltanten på 80-bast) som solade topless.

Undra vad som hände på 90-talet och framå´t.. I dag är ju så stor pryddhet i samhället så de skulle till och med få de hårdkokta puritanerna att framstå som frisläppta.. 🤔

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 10:26:12 följande:
    Okej, jag vill inte ändå.
    Det är väl för fan ingen som tvingar dig?

• Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 10:29:27 följande:
    Det är väl för fan ingen som tvingar dig?
    Lugna ner dig
  • Anonym (Sonne)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 10:28:08 följande:
    Inte bara tjejer. Det var kvinnor i alla åldrar (inklusive gammeltanten på 80-bast) som solade topless.

Undra vad som hände på 90-talet och framå´t.. I dag är ju så stor pryddhet i samhället så de skulle till och med få de hårdkokta puritanerna att framstå som frisläppta.. 🤔
    Vi som haft åsikter kring hur kvinnor har behövt gå klädda i muslimska länder. Ge det 20år så är vi där. Då kommer männen att sucka av åtrå när dom ser en vrist.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 09:31:15 följande:
    Jag är väl kvar i det gamla men det vill jag vara också. Jag tycker det är privat. 
    Tja du kan ju knappast varit med på 80-taölet, då var det naturligt med att kvinnor i alla olika åldrar solade topless. Det var inget "flashande" med brösten utan man var solade helt enkelt topples.
  • Postman
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 10:28:08 följande:

Ja precis, det har jag funderat på med. Varför har det svängt över och blivit än mer prytt nuförtiden. Det har svängt i andra frågor med, känns som vi går bakåt i utvecklingen i stället för framåt. 
  • EnAnonumius
    Anonym (Sonne) skrev 2023-04-07 10:31:39 följande:
    Vi som haft åsikter kring hur kvinnor har behövt gå klädda i muslimska länder. Ge det 20år så är vi där. Då kommer männen att sucka av åtrå när dom ser en vrist.
    Hamnar vi på det sättet så kommer jag garanterat att emigrera.
  • Anonym (Sonne)
    Postman skrev 2023-04-07 10:32:22 följande:
    Ja precis, det har jag funderat på med. Varför har det svängt över och blivit än mer prytt nuförtiden. Det har svängt i andra frågor med, känns som vi går bakåt i utvecklingen i stället för framåt. 
    Jag tror det handlar om kontroll. Vårt kontrollbehov har blivit betydligt starkare. Detta gäller inom dom flesta områden i samhället. Ju mer kontroll vi får, desto mer oroliga blir vi dessutom över det som vi inte kan kontrollera.
  • Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 10:32:19 följande:
    Tja du kan ju knappast varit med på 80-taölet, då var det naturligt med att kvinnor i alla olika åldrar solade topless. Det var inget "flashande" med brösten utan man var solade helt enkelt topples.
    Nej det var jag inte. Men även om det var så då betyder det inte att det är okej för alla längre. Gå du till ditt nudistbad om du vill. Så kan ni killar glo på varann och tjejer med. Varsågod. Ha så kul
Svar på tråden Sola topless