• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 12:48:57 följande:
    Vi får hoppas att det vänder, så att vi går framåt igen..
    Ja om alla sliskiga killar slutar glo på en så kanske?
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 13:04:07 följande:
    Men snälla det är skillnad att gå med bikini och naken. Ja, alla får tycka olika. Men jag blev påhoppad direkt här.
    Jag har inte hävda att gå i bikini och att vara naken är samma sak. Det är något du hittar på.
    Har aldrig sagt det och kommer aldrig att säga det heller.
    Sedan så skrev jag inte ett ord om bikini i det inlägget (#67) du hade citerat och svarat.

Bra att alla får tycka olika,
    Varför är det då så otroligt så viktigt för dig att citera andra som inte delar din åsikt (och inte ens svarat dig), och trycka upp din åsikt i ansiktet  på dem?  
    Du vet folk ser dina inlägg även om du inte citera dem enskilt och trycker upp din åsikt i deras ansikte.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (F)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 13:04:49 följande:
    När alla typ gick topless på 80-talet då glodde man inte. Det blev så normaliserat.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 13:04:49 följande:
    Så det är okey för alla icke sliskiga killar att glo? Eller vad ville du med dettas svar?

Märkligt på 80-talet, när toppless solandet var som störst, så var det ingen som glodde.  Killarna på den tiden klarade till och med av att sitta och snacka med tjejerna, och ha ögonkontakt ,på badstränderna, även om hon var topless.

• Anonym (Jessica)
    Anonym (F) skrev 2023-04-07 13:15:10 följande:
    När alla typ gick topless på 80-talet då glodde man inte. Det blev så normaliserat.

Aha, var det så? Ja jag vet ju inget annat än hur det är nu. Trodde att man kollade lika mkt då, om inte mer.

• Anonym (Jessica)
    När ändrades det? Kommer du ihåg det? Och varför? 
  • EnAnonumius
    Precis..

När man snackade med olika killar på badstränderna så hade man till och med ögonkontakt med varandra när man snackade.

Men jag vet att i dag är det överkurs för många (killar och tjejer) att förstå att det var så på "den tiden".
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 13:04:24 följande:
    Ska inte killarna också då ha överdel?

Deras bröst borde absolut vara lika privata som tjejers?

Många män har ju värsta chipstuttarna - såna vill väl helst ingen se?!?
    Nej det är inte samma sak.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 13:21:53 följande:
    När ändrades det? Kommer du ihåg det? Och varför? 
    Om du läser andras inlägg, så skulle du ha sett att förändringen, från toppless till täcka brösten, kom på nån gång 90-talet. 

• EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 13:22:48 följande:
    Nej det är inte samma sak.
    Vill du ha en lektion i mannens bröst och hur de är uppbyggda rent anatomist?

Svar på tråden Sola topless