• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • BeautifulLiz
    Polyrytm skrev 2023-04-07 09:36:29 följande:

Jag minns en tid i min ungdom när tjejer och kvinnor badade och solade topless, det var inget märkvärdigt. Helt naturligt. 

Svenskarna är ett naturälskande folk, i grunden.

Det minns jag också, jag var ibland en av dem. Men jag kände mig aldrig riktigt bekväm. Det var mest min dåvarande partner som gillade det, och jag var ung och lättpåverkad.
    Idag skulle jag inte göra det.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Anonym (Sonne)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 09:58:24 följande:
    Men precis!! Därför vill man ju inte visa sig naken heller. Då kommer ju alla sådana och glor på en.
    Det har ju visat sig i olika tider och även olika kulturer att ju mer kvinnan skyler sig, desto galnare blir männen.
  • Överste Senap
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 07:24:38 följande:
    I princip pinsamma sak 
    Nu avsåg jag att det skulle vara samma sak om mannen visade snorren.
  • Polyrytm
    BeautifulLiz skrev 2023-04-07 09:58:50 följande:
    Det minns jag också, jag var ibland en av dem. Men jag kände mig aldrig riktigt bekväm. Det var mest min dåvarande partner som gillade det, och jag var ung och lättpåverkad.
    Idag skulle jag inte göra det.
    Man ska såklart inte göra något som känns dåligt eller för att blidka någon annan. Då har man andra problem.
  • Anonym (F)

På 80-talet så solade nästan alla tjejer topless, det var naturligt.

• BeautifulLiz
    Polyrytm skrev 2023-04-07 10:06:56 följande:
    Man ska såklart inte göra något som känns dåligt eller för att blidka någon annan. Då har man andra problem.
    Jo tack, det är jag medveten om.
    Ung och lättpåverkad, ville vara till lags.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 09:28:30 följande:
    Vet inte ens vad du menar? Klart jag vet skillnaden, spela inte dum. Varför jag inte svarar på det, jag tycker bara det. Obekvämt. Fel. Varför? Jag vet faktiskt inte? Jag tycker bara så och jag får väl tycka lika mkt som du?
    Gör du verkligen det?

Varför anser du då att det inte är samma sak att kvinnor är bar på överkroppen när männen är det.

Ja du får tycka att det är obekvämt och fel. Men att sitta och hävda att bröst och snopp är i princip samma sak. Då är det på sin plats att ifrågasätta dina kunskaper.

Jag har aldrig sagt att du inte får tycka. Så spola ditt martyrargument.

Jag frågade vad ditt syfte var i denna tråden med din a onlineres och tramsade. Jag har inte sagt ett  ljud om att du inte skulle få tycka något.
    Ser du och förstår den signifikanta skillnaden?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Jessica)
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 10:23:04 följande:
    Gör du verkligen det?

Varför anser du då att det inte är samma sak att kvinnor är bar på överkroppen när männen är det.

Ja du får tycka att det är obekvämt och fel. Men att sitta och hävda att bröst och snopp är i princip samma sak. Då är det på sin plats att ifrågasätta dina kunskaper.

Jag har aldrig sagt att du inte får tycka. Så spola ditt martyrargument.

Jag frågade vad ditt syfte var i denna tråden med din a onlineres och tramsade. Jag har inte sagt ett  ljud om att du inte skulle få tycka något.
    Ser du och förstår den signifikanta skillnaden?
    Låt folk tycka olika.
  • Anonym (Jessica)
    Överste Senap skrev 2023-04-07 10:06:11 följande:
    Nu avsåg jag att det skulle vara samma sak om mannen visade snorren.
    Ingen större skillnad då killarna blir tokiga av tjejernas partar som flyger runt i luften 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sonne) skrev 2023-04-07 10:02:14 följande:
    Det har ju visat sig i olika tider och även olika kulturer att ju mer kvinnan skyler sig, desto galnare blir männen.
    Okej, jag vill inte ändå.
Svar på tråden Sola topless