TvillingmammaVästgöte skrev 2025-04-02 10:39:11 följande:
Så du tycker det är OK att gamla människor luras på pengar av Socialdemokratiska partiet???
Min mamma blev lurad och jag tänkte, vad är det här för skit? Några på Caymanöarna som lurar gamla? Jag gjorde min research och upptäckte att det var socialdemokratiska partiet som låg bakom! Det var något år sen och jag blev väldigt chockad, kände inte till att S gjorde så här.
Min mamma hade tecknat sig för ett dyrt månadsabbonemang, inte bara en lott!
Jag ringde deras kundtjänst. Jag frågade om de brukar sälja till gamla dementa människor? Jag frågade hur min mamma beställt detta abonnemang? Muntligt , svarade kundtjänsten. Kan jag då få höra inspelningen av samtalet sa jag? Då sa de att de river fakturan och spärrar min mamma i framtiden. Bra, sa jag.
Det vi sagt ifrån start är att varför är klagas inte på alla som har använt denna bedrövliga aktör för.
Och varför tas bara ett spel upp, och när så många andra har så mycket större problem.
För du missade inte nu hur granskningen av postkodslotteriet går, låt oss säga så här, det går inte bra alls.
Och det intressanta är att du går på talepunkterna och de hemska såssarna.
Och när vi har en aktör som kanske är mot 30ggr större.
Och då börjar du pratar om såssarnas lotteri istället, hur tror du det hjälper postkodslotteriet?
Och ja, såssarna har varit lite klantig att inte ha koll på det dom lade ut på entreprenad.
men när en 30grt större problem dyker upp, så går man tillbaka och pratar om småpengar i sammanhanget.
Inser att som du pratar också, så är du redan en fullblods SD'sre som går sina egna leds ärenden.
För om såssarnas lotteri är ett problem, så är postkodslotteriet ett bra mycket större.
Men ändå måste man förklara för dig, vad är det om?
Har du slutat ta in fakta, och synkroniserat med SD redan.
Och låt oss gissa, de har aldrig gjort ett enda fel någonsin?