• KillBill

Riksdagsvalet 2026

I denna artikel resonerar Tomas Ramberg på Dagens Nyheter om möjliga resultat efter riksdagsvalet 2026. Han avslutar med 4 olika scenarier efter nästa val.  Själv tror jag att både SD och M kommer göra mycket dåliga resultat i nästa val och att det resulterar i att både Ulf Kristersson och Jimmie Åkesson avgår. Vad tror ni?

etidning.dn.se/p/dagens-nyheter/2023-05-13/a/tomas-ramberg-for-s-och-lo-ar-sd-ett-existentiellt-hot-darfor-blixtrar-det-i-anderssons-ogon/2357/1002363/40001775

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Svar på tråden Riksdagsvalet 2026
  • Mentat
    KillBill skrev 2025-08-23 13:14:33 följande:
    Om inte högern, med välsignelse från Sverigedemokraterna, hade sålt ut våra gemensamma tillgångar, hade knappast gängkriminella kunnat driva HVB-hem och apotek. Eller hur?
    Om statliga Läkemedelsverket hade skött sitt jobb hade gängkriminella inte kunnat driva apotek, eller hur?
  • Rataxes
    Anonym (Villaägare) skrev 2025-08-23 13:50:10 följande:
    Jag tror inte att de röstar över huvud taget . 
    De behöver väl inte rösta när de är en del av Partiet.

The smallest minority on earth is the individual. Those who deny individual rights cannot claim to be defenders of minorities.
  • KillBill
    Mentat skrev 2025-08-23 14:10:15 följande:
    Om statliga Läkemedelsverket hade skött sitt jobb hade gängkriminella inte kunnat driva apotek, eller hur?
    Det handlar inte bara om apotek utan även om HBV hem, vårdhem och assiatsansbolag. Den SD-styrda (M/KD/L) regeringen har haft kännedom om att gängkriminella driver 18 HBV hem i över ett år utan att ha kommit till rätta med problemet..

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill
    Anonym (Villaägare) skrev 2025-08-23 13:30:51 följande:
    Det är helt sant,det var ett misstag.
    Ännu bättre vore om de gängkriminella inte var i Sverige över huvudtaget . 
    Du vet att att vissa gängkriminella är pursvenska?
  • Mentat
    KillBill skrev 2025-08-23 14:47:27 följande:
    Det handlar inte bara om apotek utan även om HBV hem, vårdhem och assiatsansbolag. Den SD-styrda (M/KD/L) regeringen har haft kännedom om att gängkriminella driver 18 HBV hem i över ett år utan att ha kommit till rätta med problemet..
    Jaha, då släppte vi tydligen ämnet "apotek". Jag tänker inte sitta och leta men jag förutsätter att det finns statliga, eller möjligen regionala, myndigheter som skall kolla vilka som driver dessa institutioner. Tydligen sköter de inte heller sitt jobb.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Villaägare)
    KillBill skrev 2025-08-23 14:52:59 följande:
    Det är inte många pursvenska i jordgubbens gäng . Ismael Abdo har en turkisk mor och libanesisk far och är upppvuxen i Uppsala.
    Hans konkurrent, den kurdiske räven , Rawa Majid, är barn till Irakiska kurder. Rawa Majid föddes i Iran.
  • nattuw
    KillBill skrev 2025-08-23 14:52:59 följande:
    Och?

Det vore bättre om de gängkriminella, oavsett härkomst, inte fanns i Sverige. För problemet är inte privatisering i sig utan att de kriminella gör kriminella saker.
  • KillBill
    Anonym (Villaägare) skrev 2025-08-23 15:56:21 följande:
    Det är inte många pursvenska i jordgubbens gäng . Ismael Abdo har en turkisk mor och libanesisk far och är upppvuxen i Uppsala.
    Hans konkurrent, den kurdiske räven , Rawa Majid, är barn till Irakiska kurder. Rawa Majid föddes i Iran.
    Jag tänkte på de gängkriminella som Jimmie Åkesson och andra Sverigedemokrater gullar med..
Svar på tråden Riksdagsvalet 2026