Bf februari 2024
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).

Vilken bra idé!
My871 35 år, femte barnet, bf 17/2
AJMB 28 år, första barnet, BF 11/2
BounceBambi 30 år, andra barnet, BF 4/2
Bra idé! Känns så ensamt såhär i början när man plussat och bara berättat för ens partner. Tänker på graviditeten hela tiden men min sambo gör inte det så tänker att det blir kul att kunna dela våra tankar här! :)
Jag har en 1 åring hemma som jag ammat och har inte fått tillbaka min mens så vet verkligen inte riktigt när jag är beräknad. Hoppas jag lyckas lista ut det baserat på när ni andra har plussat! Tog graviditetstest (vanliga RFSU) 1/6 som var negativt och tog sedan test 4/6 som var positivt.
Lägger till mig på listan iaf!
hallonglass91, 32 år, andra barnet, BF 14/2 (ungefär!)
Nu skriver jag av mig lite här!
Vecka 4+2 idag enligt NC och jag är helt utan symptom, kanske att jag är lite extra hungrig och att brösten svullnat aningens men det kan också vara inbillning. Är såklart väldigt tacksam över att slippa illamående och sånt, men går fortfarande runt och funderar på om jag verkligen är gravid😅 Känner mig ju som vanligt! Har testat varje dag senaste veckan och allt är väldigt positivt men kan inte sluta tänka såhär ändå. Blir galen på mig själv! Har första möte med BM nästa vecka och ska diskutera tidigt ultraljud för att kanske kunna slappna av lite 🙃🙃
Funderar också på om NC har helt fel gällande datum, för redan på BIM-4 fick jag tydligt positivt oavsett vilken tid på dygnet jag testade och oavsett om jag hållit mig eller kissat bara någon timme tidigare. Antingen är jag väl mer gravid än jag tror eller så är det ett helt gäng ungar där inne 😂
Mycket text och jag vill nog som sagt egentligen mest skriva av mig, har inte berättat för någon annan än min sambo ännu så har ingen annan att älta sånt här med! Han är såklart lugn som en filbunke och hade varit helt ok med att lita enbart på det första testet jag tog.
Jag har inte heller så mycket symptom men kände ändå på mig det. Mina symptom nu är högre puls, inte sugen på kaffe eller alkohol, bubblar i magen och lite varmare. Kände du på dig att du vra gravid kanske du ändå har någon liten symptom? Min förra graviditet började jag må dåligt (och få klassiska symptom) typ i vecka 8 och det höll i sig till vecka 20 så jag tänker att det kommer sen.
Åh, jag har också klurigt att veta när jag är beräknad. Det låter ju som du säger att du kanske fick ägglossning tidigare än du själv trodde. Spännande! Om jag var du skulle jag ta det senare datumet ändå
nu och sen bli positivt överraskad hos BM sen om du blir framflyttad vid UL. Blir ju snabbt att man vill att tiden bara ska gå fortare tänker jag. :)
Hejsan, får man hoppa in här även fast man har bf 30-31/1, men det känns mer som att det kommer luta åt februar än januari????
Jag plussade igår efter att inte ha anat någonting trots att mensen var 5 dagar sen (det var inte alls planerat, men välkommet ändå😅). Vi har tre barn redan, så detta blir vårt fjärde (hur sjukt är inte det? Ibland stannar hjärnan upp och jag inser att jag är vuxen, men fyra ungar?), och det känns helt fantastiskt. Jag har alltid velat ha stor familj, så det blir väldigt bra känner jag.
Plussade i sön på bim -5 och är test galen pga tidiga kemiska grav och planerad ivf till efter sommaren. vågar inte tro att detta kommer bli något än och vill gärna se så sträcken blir starkare. blir dom inte de känns det lättare
att mentalt ställa in sig på att mensen kommer snart. Enda tecken på grav är väääldigt ömma bröst annars inga symptom men de fick jag först i v7 med vår son så de vet jag är för tidigt.
skulle ni säga att min stegring ser normal ut?
lägger med en bild på mins tester:
översta är bim -5
test 2: bim-4
test 3: bim -4
test 4: bim -3
//
hallonglass91,32 år, andra barnet BF 14/2 (ungefär)
wahjes, 28år, andra barnet, BF 14/2
Jättekul!! Lägger till mig direkt:)
hallonglass91,32 år, andra barnet BF 14/2 (ungefär)
wahjes, 28år, andra barnet, BF 14/2
Asivoll 35 år, första barnet bf 3/2