BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Godmorgon!
Tyvärrr verkar inte min fantastikt vackra graf betyda något! Tempen började sin dipp idag och negativt test.
inväntar mensen tisdag och försöker se det positiva med att nu får jag åtminstone dricka drinkar i Grekland.
//
Godmorgon!
Tyvärrr verkar inte min fantastikt vackra graf betyda något! Tempen började sin dipp idag och negativt test.
inväntar mensen tisdag och försöker se det positiva med att nu får jag åtminstone dricka drinkar i Grekland.
//
Näe, vad tråkigt att läsa 😔 Det såg verkligen lovande ut.
Låter härligt med drinkar i Grekland i alla fall, och semester! ❤️
Godmorgon!
//
Kan inte citera av någon anledning..
Janbo - angående tidigt ultraljud/vul så beror det ju mycket på hur bra ultraljudsmaskinen är vad dom kan se När. Min erfarenhet är att på tex på gynakuten om man åker in där för tex stora blödningar i graviditet så kan man se ett tickande hjärta redan i vecka 5+5 (allra tidigaste för mig iaf) jag har för mig att hjärtat börjar slå i mitten (rätta mig här om jag har fel) på vecka 5+
Men tex på min barnmorskemottagning har dom en ganska gammal och dålig maskin och ser mycket sämre av den anledningen. Nu kommer jag få ett tidigt ultraljud där på tisdag och då är jag kanske vecka 5+3 och räknar inte med att dom ska se något annat än om graviditeten är rätt placerad.
Godmorgon!
//

Såhär såg det ut idag med ultratidigt och veckoindikator. Kan ana något på RFSU testa ofta men syns inte på bild. Vecka 1-2 och om jag gissar rätt så är jag i 3+3..? Antar att det stämmer med veckoindikatorn då? Jag tror att befruktning skedde den 10/8 😊 Någon kanske kan förklara hur man räknar?
Nu har jag inga fler ultratidigt utan bara RFSU testa ofta och några veckoindikator. Tror jag har någon Rapid liggandes någonstans också. Vill inte testa ofta men kommer göra det pga oro.
Vet några med bim i dagarna men är vi fler? Håller verkligen tummarna så för oss alla ❤️
Ni som varit med om en kemisk graviditet, hur länge har ni blött? Jag började ju blöda igår men idag blöder jag väldigt lite, så som jag brukar på näst sista/sista mensdagen. Har ?mensen? efter en kemisk varit annorlunda för er?
Såhär såg det ut idag med ultratidigt och veckoindikator. Kan ana något på RFSU testa ofta men syns inte på bild. Vecka 1-2 och om jag gissar rätt så är jag i 3+3..? Antar att det stämmer med veckoindikatorn då? Jag tror att befruktning skedde den 10/8 😊 Någon kanske kan förklara hur man räknar?
Nu har jag inga fler ultratidigt utan bara RFSU testa ofta och några veckoindikator. Tror jag har någon Rapid liggandes någonstans också. Vill inte testa ofta men kommer göra det pga oro.
Vet några med bim i dagarna men är vi fler? Håller verkligen tummarna så för oss alla ❤️
Så glad för din skull!! Grattis igen ❤️
Ja, att du fått 1-2 stämmer. 1-2 betyder att det är 1-2 veckor efter befruktning (jag brukar tänka från ÄL), och eftersom du skriver att du tror det var runt 10/8 så stämmer det ju. 😁
Så glad för din skull!! Grattis igen ❤️
Ja, att du fått 1-2 stämmer. 1-2 betyder att det är 1-2 veckor efter befruktning (jag brukar tänka från ÄL), och eftersom du skriver att du tror det var runt 10/8 så stämmer det ju. 😁
Tack 💕 Försöker hålla hoppet uppe men det pendlar hela tiden.
Då tror jag att jag fattar 😅 så befruktning sker vecka 2-3 men Clearblu räknar de faktiska dagarna från själva befruktningen?
Känner du något särskilt i kroppen nu?