BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Kawa nu är jag på cd 9 fick en jätteökning i tempen idag men vaknade 2h tidigare men jag brukar ha lägre temp då, domnade sen om efter 20 min och vaknade vid vanlig tid då va tempen lägre men borde väll inte gå efter den då tempen alltid sjunker när jag vaknat och varit vaken ett tag men jag somnade ju om
Kawa nu är jag på cd 9 fick en jätteökning i tempen idag men vaknade 2h tidigare men jag brukar ha lägre temp då, domnade sen om efter 20 min och vaknade vid vanlig tid då va tempen lägre men borde väll inte gå efter den då tempen alltid sjunker när jag vaknat och varit vaken ett tag men jag somnade ju om

Kawa först får jag väll se om tempen håller sig uppe kommande dagar men börjar väll isf testa äl+5 om jag känner mig rätt
men lär försöka hålla mig.
jag fick nästan positivt test cd 43 förra cykeln så antog det blev positivt under natten sen men jag tog ett enda proverapiller cd 42 sen vart testet så starkt dagen efter och jag fick massor äl flytningar och tempen ökade cd 46 och 47 sen dipp 48 och mens men jag tror jag fick äl då men proverapillret det ENDA jag tog startade en mens ändå tyvärr men innan har jag aldrig någonsin haft ett så starkt ägglossningstest och jag testade den månaden min dotter blev till utan ens en ökning så hoppas ju nu.
har lite molvärk idag och har haft lite i ena sidan några dagar innan men ibland kan jag få molvärk dagen efter sex så oklart vad det beror på, hoppas dock tempen är hög imorgon med!
den mörkblå kurvan är oral temp, den oranga är på handleden och den ljusblå är vilopulsen.