• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Sanlin90

Här gick tempen ner igen så det var bara något tillfälligt igår så
    ingen ägglossning

• Janbo
    cutepenguin skrev 2023-08-12 07:32:10 följande:

Haha ellerhur! 😍 Tycker nästan väntan från mens till ÄL känns mest seg. Tänker nog testa tidigast 22/8. Hur gör du? 😁

Håller med 😫 Förra gången testade jag (och plussade) på äl+12. Missfallet startade sedan äl+15 (bim) så jag vet inte? Rädsla för att vara med om samma igen så får se.. testar helst 25/8 på bim men kommer ju aldrig kunna hålla mig 😂

• Syskonförsök

Jag vill också hålla så länge jag kan MEN har samtidigt en resa bokad till Grekland och bim är samma dag vid reser😂 vill inte riktigt bli ledsen om mensen kommer då så vill samtidigt testa innan och hunnit skaka av mig det och fokusera på resan i så fall?! Så vet inte hur jag ska göra 😂

Janbo skrev 2023-08-12 08:46:47 följande:

Håller med 😫 Förra gången testade jag (och plussade) på äl+12. Missfallet startade sedan äl+15 (bim) så jag vet inte? Rädsla för att vara med om samma igen så får se.. testar helst 25/8 på bim men kommer ju aldrig kunna hålla mig 😂

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-08-12 08:50:06 följande:

Jag vill också hålla så länge jag kan MEN har samtidigt en resa bokad till Grekland och bim är samma dag vid reser😂 vill inte riktigt bli ledsen om mensen kommer då så vill samtidigt testa innan och hunnit skaka av mig det och fokusera på resan i så fall?! Så vet inte hur jag ska göra 😂

Haha samma för mig! Vi reser utomlands dagen innan/på dagen när BIM är.. så blir att testa innan 😂
  • Anonym (Syskon)

@anonym
    Jo jag vet så dumt av mig. Hade egentligen inte räknat med något alls så de gick mig åt huvudet när jag såg blåa streck o inte visste om de va spök eller ej. Önska jag hade mera disciplin.

@babybel95
    Jag hoppas du har rätt! Gick upp tidigt i morse med barnen och kissa i en kopp men har inte hunnit ta mitt test än. Skäms Men så fort min man vaknar och går upp så ska jag smyga undan från de små haha.

@Alvedon83 
    Jag ska testa nu om en stund. Men känns typ son att de kommer vara negativt bara för att jag vill motsatsen 

• Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-12 08:50:06 följande:

Då hade jag nog testat dagen innan ☺️ När har du bim?

Och så härligt med Grekland.. 😍
  • Syskonförsök

Bim 22/23 augusti och reser lunchtid 23e! 

jag vill alltid testa på helgen innan en dricker vin så kanske blir test redan fredag/lördag innan😅

Janbo skrev 2023-08-12 10:33:48 följande:
    Då hade jag nog testat dagen innan ☺️ När har du bim?

Och så härligt med Grekland.. 😍
  • Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-12 10:58:46 följande:

Bim 22/23 augusti och reser lunchtid 23e! 

jag vill alltid testa på helgen innan en dricker vin så kanske blir test redan fredag/lördag innan😅

Bra tänkt där 😎 Det kan ju dock vara för tidigt att testa då? Men då kanske det ?hjälper? besvikelsen om mensen dyker upp under semesterveckan. Och om det inte gör det, testa när du är hemma 🤩
  • Syskonförsök

Då är det ju äl+9/10 på fredagen och 10/11 lördag så kan ju synas. framför allt kan jag aldrig dricka vin innan negativt test 😂 men annars testa även dagen innan resan! Troligtvis alla dagar ;) skulle ALDRIG kunna hålla mig till test när jag kommer hem utan vill ju veta om jag kan dricka och äta allt när jag är borta!!! Hahah

Janbo skrev 2023-08-12 11:15:24 följande:
    Bra tänkt där 😎 Det kan ju dock vara för tidigt att testa då? Men då kanske det ?hjälper? besvikelsen om mensen dyker upp under semesterveckan. Och om det inte gör det, testa när du är hemma 🤩
Svar på tråden BIM Augusti 2023