• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • sommar2019juni
    Ememem skrev 2023-11-11 09:55:39 följande:
    Varför tror du att det skulle vara cd 9? Tempen sticker ju inte upp förens cd 14. Mest sannolikt ser ju äl ut att ha varit cd 13.
    Åh alltså ni lär mig så mycket! 🙏🏼❤️ så kanske det kan vara, jag tänkte att det är cd 9 för att den var så pass Låg men så är de ju såklart inte!!

åh ni är så kloka och fina och lugnar en stressad hjärna, ska försöka slappna av, fortsätta temps och fortsätta mysa i några dagar till så får vi se helt enkelt vart de leder, TACK❤️
  • amiilee

Jag tror jag haft ÄL nu, känns som FF stämmer Eller vad tycker ni? Dock lite orolig för att tempen PRECIS är på coverline på NC, den gissar ju på CD16 och inte CD14. Hade pos ÄL-test CD14 och 15.. 

Har inte tempat på två mån pga paus då jag kände att det var väldigt stressande men tänkte prova denna månad igen men svårt att inte överanalysera allt. Har ändå säkrat upp med mys, nu hoppas man bara att två veckor går fort! 
  • Cececilia
    amiilee skrev 2023-11-11 10:34:54 följande:
    Jag tror jag haft ÄL nu, känns som FF stämmer Eller vad tycker ni? Dock lite orolig för att tempen PRECIS är på coverline på NC, den gissar ju på CD16 och inte CD14. Hade pos ÄL-test CD14 och 15.. 

Har inte tempat på två mån pga paus då jag kände att det var väldigt stressande men tänkte prova denna månad igen men svårt att inte överanalysera allt. Har ändå säkrat upp med mys, nu hoppas man bara att två veckor går fort! 
    Supersvårt! men håller med om att det på tempen ser ut som cd 14. Men det kan också vara cd 16. Ni har oavsett täckt upp bra med mys 😊 🤞
  • Em16

Nära till ägglossning eller vad tror ni ?? Dagens test ( detta) var starkare än igår vid denna tiden 

• Cececilia
    Em16 skrev 2023-11-11 12:02:10 följande:

Nära till ägglossning eller vad tror ni ?? Dagens test ( detta) var starkare än igår vid denna tiden 

Supersvårt, kan vara nära och det kan vara dagar kvar 🙈 det kan vara väldigt inviduellt.
  • amiilee
    Cececilia skrev 2023-11-11 11:39:30 följande:
    Supersvårt! men håller med om att det på tempen ser ut som cd 14. Men det kan också vara cd 16. Ni har oavsett täckt upp bra med mys 😊 🤞
    Tack för svar 💜 håller tummarna att det tar sig nu försök 7 🤞🏼
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)

Någon mer som har en farsdagspresent?🥰

• Ememem
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-12 06:57:46 följande:

Någon mer som har en farsdagspresent?🥰

Jag har också tagit ett digitalt med veckoindikator imorse, samma resultat som ditt. Har förberett ett kort till min man där det står grattis på farsdag från våra barns namn och X. Undrar om han kommer fatta..
  • Smurfananna

Idag kom tant röd så jag hoppar över till decembergruppen nu Gråter Grattis till alla plus & håller tummarna för alla som har ÄL nu att de blir ett fint plus sen. Kramar! Nalle

Svar på tråden BIM november