BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Tack vad skönt!
Hej! Får jag vara med här? 
Jag har BIM den 25 november! Har haft sex tre till fyra dagar innan ÄL och idag på ÄL-dagen. Hoppas att det räcker.. Har haft ojämna ägglossningars och förvirrande ÄL-symtom så tar mina dagar och uträkningar med en nypa salt. Jag är inte helt säker på mitt BIM-datum heller, har strulig mens och spottings innan mens osv. Jag tempar inte men fick stegring på ÄL-testet igår och har haft ÄL-smärtor idag, så det borde vara en hyfsat god chans eller? Nu är det bara att be!!!
Vad jag förstått handlar det mest om att det kan skjuta på eller hindra ägglossning om en tar mycket ipren/ Treo eller liknande men en tablett är säkert ingen fara alls!
Tog nyss en Ipren och fick höra sen man inte får ta det om man försöker bli gravid. Tror ni en är någon fara 😅😅😅
Vad jag förstått handlar det mest om att det kan skjuta på eller hindra ägglossning om en tar mycket ipren/ Treo eller liknande men en tablett är säkert ingen fara alls!
Ni som kör äl-test. Vilken är bäst att köra på? Och blir man helt besatt?😳 rädd för att bli det 😂
Funderar nämligen på om jag ska köra på det till nästa äl. Har noll koll nu efter mitt mf och tror mensen är på g för har mensvärk..
Har bara en app som mätt ungefär utifrån hur min mens sett ut. Nu när jag loggade graviditet/mf så kan man inte längre se när eventuell äl är.
Lägger till mig i listan, uppdaterar om det ändrar sig då jag är lite osäker på bim
håller tummarna för alla!
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
Woho, glad fast gubbe på äl-testet imorse. Har äl-smärta på vänster sida oxå. Så nu är det bara å se hur tempen beter sig närmsta dagarna och fortsätta ligga på. 😁
Ni hade rätt, idag flyttade NC min ÄL från igår CD 15 till i fredags CD 13, det förklarar min förrvirring med kurvan lite, gud vad ni är duktiga!!! :D
Ni hade rätt, idag flyttade NC min ÄL från igår CD 15 till i fredags CD 13, det förklarar min förrvirring med kurvan lite, gud vad ni är duktiga!!! :D
Och hos mig ändrade FF till samma som NC nu, dvs dag 16 (i fredags också, istället för onsdag som den först trodde)!
Äl + 4 och tiden kryyyyper fram. Hur gör ni för att få tiden gå snabbare?