• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • sommar2019juni
    Cececilia skrev 2023-11-15 14:32:44 följande:
    Håller tummarna för implantationsblödning 🤞
    Jag meeed! Har haft sen igår typ ilningar/smärta i bröstvårtorna. Inget jag heller brukar ha alls? hoppas hoppas hoppas ❤️
  • Anonym (Pumpan)
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 14:34:05 följande:
    Jag meeed! Har haft sen igår typ ilningar/smärta i bröstvårtorna. Inget jag heller brukar ha alls? hoppas hoppas hoppas ❤️

Håller tummarna! ❤️❤️ Låter ju onekligen lite lovande!

Har haft hemsk mensvärk sen igår. Inget blod än men har varit så här sen missfallet för tre månader sen. Mensvärk som kommer först. Men kan inte slappna av förrän mensen kommer igång. För det var så här det var med missfallet. Mensvärk utan mens, och sen lätt blödning i några dagar men kom inte igång. Sen plussade jag. Stegringar på stickan några dagar. Sen började en större blödning och sen gick stickan till neg.

Så efter hela den resan kan jag inte riktigt lita på min kropp känner jag... Har haft så mycket knäppa symptom varje månad så jag inbillat mig att jag varit gravid igen. 

Är så trött på att hoppas och bli besviken! Men hoppet dyker ändå upp varje månad. Är nog lite traumatiserad av dom tre åren av ofrivillig barnlöshet innan vi fick vår dotter.

Men blir glad av att läsa alla plus i tråden och ni som har lite positiva symptom på g! Det ger mig hopp på riktigt! 

• DrömlivetiHD

Nu äntligen händer det något på stickorna! Är på CD18 idag. Tror ni jag kan räkna detta som positivt eller ska jag ta ett till ikväll och imorgonbitti? 

• Villblimamma98
    DrömlivetiHD skrev 2023-11-15 17:19:24 följande:

Nu äntligen händer det något på stickorna! Är på CD18 idag. Tror ni jag kan räkna detta som positivt eller ska jag ta ett till ikväll och imorgonbitti? 

Ta ett til ikväll! ser ut att vara nära 
  • inezp
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 14:25:40 följande:

HALLÅÅ!!

ljusbruna flytningar precis alldeles just, om jag hade ÄL CD 13 är jag på ÄL+ 5, hade jag det cd10 är jag på ÄL+8!!

aldrig någonsin haft mellanblödning eller liknande tidigare!!

HALLÅÅ!!

Nästan kusligt detta men... +1 på detta!
    Blodblandad/rosa flytning nyss på (vad jag tror är) ÄL+5 (ev. 6) 
    OCH jag har heller aldrig upplevt mellanblödningar!!

Inte vågar man väl tro?  Oskyldig
  • sommar2019juni
    inezp skrev 2023-11-15 19:01:05 följande:
    HALLÅÅ!!

Nästan kusligt detta men... +1 på detta!
    Blodblandad/rosa flytning nyss på (vad jag tror är) ÄL+5 (ev. 6) 
    OCH jag har heller aldrig upplevt mellanblödningar!!

Inte vågar man väl tro?  Oskyldig
    Men guud vad sjukt! Gud vad spännande!!! Kommer liksom inte när jag torkar men om jag ?trycker upp pappret? lite grann så blir det ljusrosa/ljusbrunt på pappret? 

har du några andra symptom? Har ont i brösten, ilar och sticker i bröstvårtorna, och vaknade i förrgår med stick och ont i ländryggen som gick över snabbt?

när har du BIM? Håller tummarna för oss ❤️
  • sommar2019juni
    Villblimamma98 skrev 2023-11-15 19:44:08 följande:

Börjar bli orolig molvärken är suuupertidig mens?

Vad menar du? Har mensen kommit eller är du orolig för det❤️
  • Villblimamma98
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 19:50:43 följande:
    Vad menar du? Har mensen kommit eller är du orolig för det❤️
    Nej ingen blödning! Brukar få men 14 dagar efter ägglossning jämt. Men har sån molvärk i tjejmagen. vill tror det beror på att ett ägg fäst för hade samma känsla äl + 12 sist jag blev gravid. Men känns typ orimligt känna något nu redan på äl + 6 så får för mig det kanske är suuuuuper förtidig Mens?😢❤️
  • sommar2019juni
    Villblimamma98 skrev 2023-11-15 19:59:19 följande:
    Nej ingen blödning! Brukar få men 14 dagar efter ägglossning jämt. Men har sån molvärk i tjejmagen. vill tror det beror på att ett ägg fäst för hade samma känsla äl + 12 sist jag blev gravid. Men känns typ orimligt känna något nu redan på äl + 6 så får för mig det kanske är suuuuuper förtidig Mens?😢❤️
    Åh jag förstår dig? känns så hemskt att säga för är typ de sista jag vill tro på själv men tiden går för varje dag och snart får vi testa, vi måste bara VÄNTA.. men jag hatar att vänta 😂❤️ och på liksom det största som kommer ha hänt mig i mitt liv!
Svar på tråden BIM november