BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Håller tummarna! ❤️❤️ Låter ju onekligen lite lovande!
Har haft hemsk mensvärk sen igår. Inget blod än men har varit så här sen missfallet för tre månader sen. Mensvärk som kommer först. Men kan inte slappna av förrän mensen kommer igång. För det var så här det var med missfallet. Mensvärk utan mens, och sen lätt blödning i några dagar men kom inte igång. Sen plussade jag. Stegringar på stickan några dagar. Sen började en större blödning och sen gick stickan till neg.
Så efter hela den resan kan jag inte riktigt lita på min kropp känner jag... Har haft så mycket knäppa symptom varje månad så jag inbillat mig att jag varit gravid igen.
Är så trött på att hoppas och bli besviken! Men hoppet dyker ändå upp varje månad. Är nog lite traumatiserad av dom tre åren av ofrivillig barnlöshet innan vi fick vår dotter.
Men blir glad av att läsa alla plus i tråden och ni som har lite positiva symptom på g! Det ger mig hopp på riktigt!
Nu äntligen händer det något på stickorna! Är på CD18 idag. Tror ni jag kan räkna detta som positivt eller ska jag ta ett till ikväll och imorgonbitti?

Nu äntligen händer det något på stickorna! Är på CD18 idag. Tror ni jag kan räkna detta som positivt eller ska jag ta ett till ikväll och imorgonbitti?
HALLÅÅ!!
ljusbruna flytningar precis alldeles just, om jag hade ÄL CD 13 är jag på ÄL+ 5, hade jag det cd10 är jag på ÄL+8!!
aldrig någonsin haft mellanblödning eller liknande tidigare!!

Börjar bli orolig molvärken är suuupertidig mens?
Börjar bli orolig molvärken är suuupertidig mens?