• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Villblimamma98
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 20:50:22 följande:
    Åh jag förstår dig? känns så hemskt att säga för är typ de sista jag vill tro på själv men tiden går för varje dag och snart får vi testa, vi måste bara VÄNTA.. men jag hatar att vänta 😂❤️ och på liksom det största som kommer ha hänt mig i mitt liv!
    Ja väntan är heeemsk Fyfan. Vill Ha helg nu. Kommer aldrig klara vänta till BIM😂❤️
  • inezp
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 19:34:43 följande:
    Men guud vad sjukt! Gud vad spännande!!! Kommer liksom inte när jag torkar men om jag ?trycker upp pappret? lite grann så blir det ljusrosa/ljusbrunt på pappret? 

har du några andra symptom? Har ont i brösten, ilar och sticker i bröstvårtorna, och vaknade i förrgår med stick och ont i ländryggen som gick över snabbt?

när har du BIM? Håller tummarna för oss ❤️
    Haha, ja, men exakt så!! Hade nog inte märkt det om jag inte tittat (läs grävt..) lite extra och försöker analysera.. 

Inga andra direkta symptom nä, vilket kanske inte är så konstigt om nu ägget fäst idag Glad Men har, som egentligen alltid mellan ÄL-BIM, extremt känsliga/stora/styva bröstvårtor och molvärk. 

Har BIM 24/11 så dagen innan dig om jag minns rätt från listan. 
    Ja gud så spännande - Håller tummar och tår!! Hjärta
  • DrömlivetiHD

Det blev inte någon direkt skillnad på eftermiddagen (1) och kvällens (2) test. Det blev lite svagare kontrollstreck nu på kvällen tycker jag. 

Men en fråga. Om jag har ÄL typ imorgon, CD 19, borde inte Bim flyttas fram i appen med då? Skulle haft ÄL CD16 enligt appen. Så den blev 3 dagar senare. Förra månaden var cykeln på 29 dagar. 

• amiilee
    DrömlivetiHD skrev 2023-11-15 21:47:53 följande:

Det blev inte någon direkt skillnad på eftermiddagen (1) och kvällens (2) test. Det blev lite svagare kontrollstreck nu på kvällen tycker jag. 

Men en fråga. Om jag har ÄL typ imorgon, CD 19, borde inte Bim flyttas fram i appen med då? Skulle haft ÄL CD16 enligt appen. Så den blev 3 dagar senare. Förra månaden var cykeln på 29 dagar. 

Jo, då kan BIM flyttas fram efter lutealfasen ofta är ganska konstant i antal dagar :) men din app kanske flyttar sen när bekräftad ÄL, om du använder NC ex. 
  • sommar2019juni
    inezp skrev 2023-11-15 21:20:40 följande:
    Haha, ja, men exakt så!! Hade nog inte märkt det om jag inte tittat (läs grävt..) lite extra och försöker analysera.. 

Inga andra direkta symptom nä, vilket kanske inte är så konstigt om nu ägget fäst idag Glad Men har, som egentligen alltid mellan ÄL-BIM, extremt känsliga/stora/styva bröstvårtor och molvärk. 

Har BIM 24/11 så dagen innan dig om jag minns rätt från listan. 
    Ja gud så spännande - Håller tummar och tår!! Hjärta
    Hahha ja exakt 😂

jaa men min BIM är flyttad till 23/11, har bara inte uppdaterat listan 🥰 jag hoppas hoppas, såg också att de var ditt första barn, gör det så spännande ju 🥹❤️
  • Iriss
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 14:34:05 följande:
    Jag meeed! Har haft sen igår typ ilningar/smärta i bröstvårtorna. Inget jag heller brukar ha alls? hoppas hoppas hoppas ❤️
    Just ilningar i bröstvårtorna var det symptomet jag hade när jag blev gravid, kändes typ som det gick en elektrisk laddning inifrån och ut☺️ Hoppas för din skull!
  • sommar2019juni
    Iriss skrev 2023-11-16 05:25:13 följande:
    Just ilningar i bröstvårtorna var det symptomet jag hade när jag blev gravid, kändes typ som det gick en elektrisk laddning inifrån och ut☺️ Hoppas för din skull!
    Åh det låter lovande, är en så svår känsla att beskriva... Minns du om du hade det som konstant hela tiden utom om de som gick i vågor? för mig så kommer de och gå flera gånger under dagen så ilar de till, medan hela brösten i sig gör ont hela tiden hahah <3
  • Anonym (Pumpan)

Kört för mig denna månad, mensen kom nu. Lycka till ni andra! 

• Nattisvallie

ÄL+10
    vettisjutton, men kan väl hoppas 🙏🏼
    vad ser ni?

ska dock ha min mens på måndag 20/11

• inezp
    sommar2019juni skrev 2023-11-15 22:35:11 följande:
    Hahha ja exakt 😂

jaa men min BIM är flyttad till 23/11, har bara inte uppdaterat listan 🥰 jag hoppas hoppas, såg också att de var ditt första barn, gör det så spännande ju 🥹❤️
    Den där lyckan och förhoppningen blev minst sagt kortvarig här... Rynkar på näsan
    Har som tidigare nämnt aldrig haft mellanblödningar och en regelbunden cykel på 30 dagar... Men nu på morgonen verkar det som att en riktig mens med tillhörande mensvärk är igång..

Denna cykel blir mao 22 dagar vilket känns som det mest illavarslande i sammanhanget... 

Håller tummarna för dig och alla andra!! Hjärta
Svar på tråden BIM november