• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Anonym (Carinata)

Du är allt det där du säger dig känna. Ett misstag? Nej det är en överlagd och planerad handling. Flera gånger med ett annat svin. Du berättar ju hur svinig han är mot din vän. Hon som inte längre är din vän om hon bara visste. Det är genomruttet av er båda som knullade bredvid. Du borde ju ha stöttat henne att bli av med sitt äckel till pojkvän. Nä vad gör du då? Knullar honom flera gånger. Alltså egentligen förtjänar ni varandra. Stackars bebis. 

Tänk om din kille hade vetat att han var sloppy second?? Fy fan vad vidrigt!! Hur i helvete är du funtad??

• Anonym (Gbg)

Tror inte du hade fått så mkt skit i tråden om du hade skrivit som att du har insett att du gjort fel och inte försvarar dig. Skjuter problemen framför dig. 

Du kommer nog må bättre också själv, av att du inte skjuter problemet framför dig. Just nu känns det bara som att du lever i förnekelse. Du hoppas på att det är din kille som är pappan till barnet. 

Du kan inte bara leva i nuet när du har barn. Nu måste du börja planera, allt. 

Är du en impulsiv människa som inte tänker på konsekvenser? det är inget dåligt med det men isåfall behöver du nog få hjälp för det, för sen du ett barn att ta hand om. då måste du kunna planera. 

Kommer du fortsätta vara otrogen?

• Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 09:06:42 följande:

Men vänta här nu. Du segersvit han slängde ut sin förra tjej för att få henne att inse hon är ett svin. 

Om du berättar och tydligt visar hur ledsen du är och insett att du är ett svin då? Men du måste ju först inse att det är fel, du verksr inte riktigt göra det om man tyder vad du skriver? Du skyller ju ifrån dig och säger att alls gör misstag. 

Så att han ska ta din ursäkt skulle ju inte funka heller för du har ingen förklaring på varför det hände och verksr inte tycka det är så fel för alla kan göra misstag. 

Ja, men också för att han inte ville ha henne pga vad hon gjorde mot honom. 

Eh, varför skulle jag säga till min sambo att jag är ett svin för? Han kommer inte förlåta mig och jag vill inte att han ska tycka att jag är ett svin. Men de gör ju så att alla kan göra
    nisstag

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 09:41:00 följande:

Eh, varför skulle jag säga till min sambo att jag är ett svin för? Han kommer inte förlåta mig och jag vill inte att han ska tycka att jag är ett svin. Men de gör ju så att alla kan göra
    nisstag

Om man inser och erkänner ditt misstag är det annorlunda än om man sitter och skyller ifrån sig och inte har en förklaring. Då visar man att man är vuxen och står för misstag. Att man är en bra tjej eller kille.
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 09:41:00 följande:

nisstag

Och snälla sluta skyll ifrån dig hela tiden och säg att MEEEEN SLLA GÖR MISSTAG. 

Då ångrar du dig inte ett dugg. Sluta sitt här och tyck synd om dig själv då. Den meningen gör mig förbannad på riktigt. försökte svara dig snällt men gång på gång så visar du ju ändå som att du absolut inte gör fel. Du har ju bara gjort ett misstag! Hoppsan! fattar du inte själv hur mycket det retar folk.Lägg ner det där. Väx upp och stå för felet du gjort åtminstone.

Hade du suttit här och varit ledsen för situationen och åtminstone funderat lite hade inte folk blivit så arga på dig. 

• Anonym (Gbg)

Nej du verkar bara bry dig om dig själv. Fattar inte ens vad du ska ha tråden till om du inte ens kan tänka eller fundera lite på vad folk säger. Du tar ju ändå inte in det. 

Här behöver du inte vara cool. Ingen vet ju ändå vem du är. 

• Less is more

Trolltråd. Säkert en man som skapat hela tråden.

Men du ska få svar. 
    Jo, väldigt många tycker att det vore bra med obligatoriskt faderskapstest. Så slipper man hålla på och älta sådana här frågor .

• Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-22 09:16:33 följande:

Du är allt det där du säger dig känna. Ett misstag? Nej det är en överlagd och planerad handling. Flera gånger med ett annat svin. Du berättar ju hur svinig han är mot din vän. Hon som inte längre är din vän om hon bara visste. Det är genomruttet av er båda som knullade bredvid. Du borde ju ha stöttat henne att bli av med sitt äckel till pojkvän. Nä vad gör du då? Knullar honom flera gånger. Alltså egentligen förtjänar ni varandra. Stackars bebis. 

Tänk om din kille hade vetat att han var sloppy second?? Fy fan vad vidrigt!! Hur i helvete är du funtad??

Varför är du så elak genom att säga att jag är allt det där jag säger jag känner mig? Vad är din empati?

Först var det misstag men sedan blev det planerat för att inte bli påkommen. Snälla räcker att man känner sig som ett, så kalla mig inte svin tack.

Ja, han är ett svin mot henne. Men hur skulle jag kunna stötta henne att göra slut med äcklet? Hon kommer ju undra varför jag har något emot honom? Det var bra knull och det var nog därför vi fortsatte. Vad menar du med att vi förtjänar varandra? 

• Anonym (Suck)
    Moa22 skrev 2023-11-22 06:22:44 följande:
    Det ingen vet har ingen ont av. Men om sanningen kommer fram är det nog jag som kommer ?straffas? och lid över det. Så jag hjälper dom inte bli ledsna samtidigt som jag kommer undan obehagliga konsekvenser. Det kallas för intelligens 

Nej. Det kallas egoism, Moa.

För att slippa det mentalt jobbiga i att få en utskällning kanske du alltså stoppar en person från att veta att han blivit förälder och du kanske får en annan att tro han blivit biologisk far. För en del betyder det enormt mycket. Det är fegt och egoistiskt. Har du sldrig blivit utskälld i ditt liv? Man överlever. 

Plus. Tänk om det nu är vännens kille som är pappan. Han och vännen skaffar barn och det barnet blir ihop med ditt barn då era familjer umgås mkt. Tjoho incest!

• Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 09:27:10 följande:

Tror inte du hade fått så mkt skit i tråden om du hade skrivit som att du har insett att du gjort fel och inte försvarar dig. Skjuter problemen framför dig. 

Du kommer nog må bättre också själv, av att du inte skjuter problemet framför dig. Just nu känns det bara som att du lever i förnekelse. Du hoppas på att det är din kille som är pappan till barnet. 

Du kan inte bara leva i nuet när du har barn. Nu måste du börja planera, allt. 

Är du en impulsiv människa som inte tänker på konsekvenser? det är inget dåligt med det men isåfall behöver du nog få hjälp för det, för sen du ett barn att ta hand om. då måste du kunna planera. 

Kommer du fortsätta vara otrogen?

Fast jag har ju även sagt att jag känner mig äcklig och svinig? Det är ju inget försvar vad jag vet? Klart jag hoppas att sambon är pappan. 

Jag är väldigt impulsiv.

Jag kommer förmodligen vara otrogen igen utan att tänka mig för innan

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan