• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-22 17:21:53 följande:
    Igen: Varför ska du komma undan konsekvenser?
    Det är väl bättre att du drabbas ordentligt och offentligt, eller?
    Men varför ska jag straffas för? känns Som folk njuter om jag straffas. Som sagt jag vill inte höra dom sårande orden från mina kära
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-22 17:25:09 följande:
    Vad är det för jävla ollon-IQ-antagande då?
    Ingenstans har jag skrivit att hon ska tala om någonting för någon.
    Jag skrev att hon ska ta konsekvenserna och då knappast för att det på något sätt skulle bli bättre för henne utan självklart för att hon ska plågas obeskrivligt.
    Varför ens uttala sig att jag ska plågas? Verkar so. Du njuter om jag skulle straffas på något sett?
  • Anonym (Carinata)

Du har inte fått ditt straff. De har inte sagt något till dig än . Du bara spekulerar. När det väl uppdagas och det kommer det att göra. Tänk när fin knullis berättar för fin kille vad han gjort med dig. Najs! Varför han skulle? Han är ett svin och har ingen bindning till dig eller din flickvän som han enligt din utsago behandlar som skit. Blir intressant hur fin kille kommer att reagera. Din väninna lär bli upprörd också. Gissa vilken skit de kommer sprida om dig. Med all rätt. 

• Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-22 20:57:18 följande:

Men om du skulle vara i min sits skulle du vilja ta utskällningar som du älskar mest där dom säger hur äcklig dom tycker man är och vilket svin mm? Det är verkligen svidande ord från någon man älskar att höra och jag vet att det är de dom kommer säga till mig. 

Jag har fått mitt straff

Det är ingen risk att vara i din sits, för det existerar inte i min värld. Jag har tex. aldrig varit otrogen och kommer aldrig att vara det.

Jag har däremot varit med tjejer/kvinnor som varit otrogna mot sina respektive, men fått reda på det efteråt. Hade jag vetat det innan så hade jag aldrig varit med dem.

Och om jag nu hade gjort något så uselt, så hade jag stått för det jag gjort. Man ljuger ALDRIG för någon man älskar, man är trogen och är deras absolut bästa vän och själsfrände.
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 18:10:24 följande:
    Men kan du inte söka hjälp för det då? 
    Nej
  • Anonym (??)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:54:50 följande:
    Du, jag känner mig som äcklig och jag är inte stolt över att ljuga. Men det dom inte vet har dom inte ont av
    Varför skrev du tråden? Du har bestämt hur du tänker göra. End of story. 
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:11:01 följande:
    Nej
    För att? 
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 18:13:25 följande:
    Nja du kan inte älska honom när du säger att du kommer vara otrogen igen 
    Jag älskar honom visst. Men jag har alltid var otrogen i mina förhålladen. Dock var det mer planerat då. Jag menar att jag inte kan lova att alltid vara trogen
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 18:14:21 följande:
    Hoppas det kommer fram och att du tills dess hunnit tänkt ut vad du ska göra! Det lär komma fram! 
    Varför varande elak?
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-22 19:55:16 följande:
    Det kallas också att man har nån form av heder i kroppen att man står för sina handlingar.

Om jag skulle få reda på som vuxen att mamma hade dolt för pappa att han inte var den biologiska pappan så skulle jag känna mig så vansinnigt lurad och sviken. 
    Larv! Man kan ha "heder" i kroppen utan att bete sig som en rapporterare, vad jag gör och inte gör är bara min business..Inte min mans biz...Han äger inte mig!
    Och TS man äger inte henne!..

Tvärtom..om man kan vara iskall, så att mannen aldrig märker något så gör man så pga att man inte vill förstöra deras liv..

Men du tycker det är bättre om alla berättade allt hela tiden och förstör andras liv, BARA man är ärlig?

Du låter ff som om du är typ 14 år, och inte vet vad du pratar om ens!

Alla "normala" mäniskor ljuger..även din ev partner ljuger!..
    Men du lever "uppe i det blå" och vill inte se sanningen!

Det finns undersökningar på det att människor ljuger, även fast dom inte ens "tror" att dom ljuger..
    Så alla människor ljuger, eller håller inne med sanningen..

Eller brukar du själv bara säga rakt ut till folk vad du tycker, jämt o ständigt..Ja vad jag vet så brukar folk med autism, säga precis vad dom tycker..

www.allas.se/relationer/forskare-alla-ljuger---du-med/133188
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan