• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 22:16:47 följande:
    Han är garanterat lyckligare att leva utan dig och de svaret har du själv iom att du inte vill berätta och låta honom ta beslutet själv.
    Don du själv säger är du bara rädd att få konsekvenser och du tänker alltså bara på din egen vinning här. Att du inte ser de är skrämmande  
     Om du var i min sits och du skulle veta att din sambo skulle slänga ut dig om han skulle få veta sanningen samt tycka och kalla dig för äcklig, svin mm. kommer förmodligen få med sig våra gemensamma
    vänner att tycka att man är ett svin. Men även att han skulle bli otroligt sårad. 

skulle inte du hellre undanhålla sanningen då?
  • Anonym (Hmm)
    Ordinär Man skrev 2023-11-21 19:35:13 följande:

Bäst blir det förstås resultatet när din blivande dotter, om tjugo år bestämmer sig för att gifta sig med ditt gamla knulls son .

// Glad

Perfekt! 🤣
    +1 på den
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 22:27:50 följande:

V 14 eller 24? 

usch samma kväll också, hur HUR kan man ens gå till sin partner och låtsas som ingenting? Hur brutalt iskall kan man vara? Obehagligt. 

Vecka 24

Vadå usch? Jag försökte förtränga det för stunden, det var liksom inte att jag tänkte att jag hade strulat några timmar innan jag och min sambo knullade. Utan man tänker på annat då
  • Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-21 22:37:58 följande:
    Det var inte riktigt planerat heller. Jag är inget äckel heller bara för man gör misstag
    Detta kan inte vara sant, svaren är för dumma, och alldeles för "staged"!
  • Anonym (Fyfan)
    Moa22 skrev 2023-11-21 22:42:07 följande:
     Om du var i min sits och du skulle veta att din sambo skulle slänga ut dig om han skulle få veta sanningen samt tycka och kalla dig för äcklig, svin mm. kommer förmodligen få med sig våra gemensamma
    vänner att tycka att man är ett svin. Men även att han skulle bli otroligt sårad. 

skulle inte du hellre undanhålla sanningen då?

Jag skulle inte sätta mig i den sitsen. Det är så många mer steg i de här än en otrohet bara.

Jag skulle inte vara otrogen. Jag skulle ännu mindre kunna göra så mot både min vän och min kille samtidigt. Ännu mindre upprepade gånger. Ännu mindre gå hem sen och ligga med min kille och leva som ingenting. Ännu mindre behålla ett barn i det där läget också. 

Så det blir liksom helt omöjligt att ens föreställa mig för nej jag skulle aldrig klara av att ta mig så långt i det du satt dig i, jag skulle nallat ut för längesen och inte kunnat hålla minen inför min partner. Jag hade behövt ta konsekvenserna för mitt eget handlande. För jag hade inte kunnat ta konsekvensen att leva i en lögn resten av mitt liv. Dessutom inte mot så många inblandade. Tror vilken vettig människa som hels, till å med du ts, skulle bli knäpp förr eller senare. Förstå att ditt barn, förhoppningsvis kommer leva resten av ditt liv, du kanske har svårt att sätta dig in i det nu innan barnet är fött men att ljuga för sitt barn och leva med pappan tror jag inte du kommer palla med Utan att bli psykiskt sjuk och De ändå kommer komma fram

• Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 22:40:05 följande:

Skulle med hundra procent säkerhet inte svida lika mycket som ditt svek skulle svida för han. Skillnaden hade varit att du gjort dig förtjänt av det och de har inte han. 

Att han dessutom berättat för dig vad som först han innan och du gör samma sak fast värre, är sån låg nivå att de finns inte ord. 

De enda du kan göra rätt i de här läget som är fel, är att ta dina konsekvenser och de vill du ju inte. 

Du jag har det inte lätt heller. Jag känner mig som en feg gris rent ut sagt och det kommer jag få leva med i tystnad. jag straffar mig själv varje dag och tycker inte om det svin jag är.
    Med det sagt så klarar jag inte av att han skulle tycka det. Det svider att bara tänka på det
  • Anonym (Fyfan)
    Moa22 skrev 2023-11-21 22:47:29 följande:
    Vecka 24

Vadå usch? Jag försökte förtränga det för stunden, det var liksom inte att jag tänkte att jag hade strulat några timmar innan jag och min sambo knullade. Utan man tänker på annat då
    Nä men alltså som så många andra säger, dina Svar och resonemang Är alldeles för sjuka och obegripliga för att inte kunna vara en påhittad tråd. Hoppas verkligen att du trollar på riktigt. Hellre att vi är så dumma som sitter å svarar på din trolltråd än att Du är så dum som du utger dig i tråden för att uppenbarligen vara Om du inte trollar. 
  • Anonym (Elaka)

Jag avskyr när en hel jävla mobb går på någon som troligtvis redan mår jättekass.

• Anonym (Fyfan)
    Moa22 skrev 2023-11-21 22:51:43 följande:
    Du jag har det inte lätt heller. Jag känner mig som en feg gris rent ut sagt och det kommer jag få leva med i tystnad. jag straffar mig själv varje dag och tycker inte om det svin jag är.
    Med det sagt så klarar jag inte av att han skulle tycka det. Det svider att bara tänka på det

Okej men känner du så då kommer de bara vara en tidsfråga innan han märker att något är fel. Alternativt att du tillslut mör så dåligt att det verklgien inte går mer. 

lämna själv då så slipper du ens berätta för han ?? 

• Moa22
    Anonym (J2) skrev 2023-11-21 22:49:17 följande:
    Detta kan inte vara sant, svaren är för dumma, och alldeles för "staged"!
    Eh, vad kan inte vara sant? vad Jag svarar och hur jag känner mig är olika saker. Jag känner mig som ett äckel.
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan