• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Anonym (Okej…)
    71an skrev 2023-11-23 12:28:04 följande:

Låt det vara din hemlighet! Fanns väll någon undersökning för några år sedan som sa att 10% av alla baran har andra fäder än vad dom trott! så du är nog inte unik i detta! 

Du får inte glömma att detta var en hyfsat vanlig företeelse för många år sedan då det inte fanns
    några möjligheter att kolla upp detta, pga att DNA- tekniken inte fanns. 

idag har samtliga inblandade att enkelt få reda på sanningen, pga DNA-test. Det gör att en sån här historia är mycket svårare att dölja. Mot bakgrund av det, så tycker jag att det är en dålig ide att försöka mörka detta. 

men TS vet ju inte ännu. Det finns ju faktiskt en möjlighet att sambon är pappan. 

• Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-23 01:35:49 följande:
    Å nu drar vi genuskortet också! Lol! Ett äckligt svin är det oavsett kön. Men vill du gå den vägen så jajamen tjejer får fa mer skit. Med all rätt. Du ska söka hjälp snarast. 
    Hur många ggr ska du kalla mig för äckligt svin? Jag är det men jag mår inte bättre att höra det. jag straffas tillräckligt nu
  • Anonym (Okej…)
    Moa22 skrev 2023-11-23 13:48:45 följande:
    Hur många ggr ska du kalla mig för äckligt svin? Jag är det men jag mår inte bättre att höra det. jag straffas tillräckligt nu
    TS jag har en fråga till dig? Du går hos MVC nu. Oftast går det att spåra ganska så exakt vilket datum befruktningen skedde. har du verkligen ingen aning? eller var det rätt inpå med båda killarna. Annars kanske du kan räkna ut själv när du hade sex med vem?
  • Anonym (Carinata)

Du har inte ens börjat få ditt straff än. Du BETER dig som  ett äckligt svin. Du säger att du KÄNNER dig som ett äckligt svin. Jag säger inte att du ÄR men dina handlingar  är det. 

Du har för avsikt att fortsätta vara otrogen gör du behöver ha lite extra skön sex. Trevligt för din sambo. 

• Anonym (Carinata)
    Anonym (Okej?) skrev 2023-11-23 13:56:07 följande:
    TS jag har en fråga till dig? Du går hos MVC nu. Oftast går det att spåra ganska så exakt vilket datum befruktningen skedde. har du verkligen ingen aning? eller var det rätt inpå med båda killarna. Annars kanske du kan räkna ut själv när du hade sex med vem?
    Svårt att säga men hennes sambo fick vara the sloppy second när hon tidigare den dagen hade haft oskyddat sex med sin väninnas kille. Fräscht. 
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (Okej?) skrev 2023-11-23 13:56:07 följande:
    Hon låg med båda samma dag 
  • Anonym (Gbg)
    Hur då, du ska ju ändå vara tyst om det. Det är inte synd om dig.
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-23 01:11:23 följande:
    Det  är inte så lätt så du tror att erkänna saker inte heller bli avslöjad.

visst får folk tycka att jag är ett äckel/svin. Jag är ju det men jobbigt ett bli påmind om det. Tror dom flesta tycker att jag är ett äckel också och förstår det?
    Jo, det som är lättast och ligger din personlighet närmast ÄR ju faktiskt att bara släppa in vem som helst mellan benen?
    Nu gör du istället så att du bestämmer att - trots att du är ett äckel - så är det ditt liv som är värt något och din sambos inte. Du bara tar bestämmaderätten över hans liv och lurar honom att ha det på ett visst vis, utan att han får säga något. Han ska leva i en jävla lögn för att DU har bestämt att DU inte kan utöva din hobby att byta kille EN gång till. Det hade varit lätt. Du är van.
    Moa22 skrev 2023-11-23 00:55:05 följande:
    För att jag inte vill behandlad som ett svinn och känna mig som ett äckel. jag hatar att bli straffad 

Men det är ju helt magiskt, för helvete! Du är ju den trögaste som gått utan ett par trosor! Har du tappat pattarna in i ett öra eller nåt?!?

5 eller 6 gånger har jag nu frågat VARFÖR du ska / bör slippa konsekvenser och vad argumenten för detta är. VARENDA gång har du svarat att det är för att du "vill"!
    Jag har till och med upplyst om det idiotiska i detta men du gör det igen.
    Tror du att man i t ex USA går i korridoren och frågar dödsdömda om det är någon som inte vill bli avrättad, som kanske tycker att det verkar obehagligt och sedan släpper man vederbörande?

Alla fattar att du är enbart kön och ingen ryggrad. Du behöver inte ta det igen.
    VARFÖR ska just du slippa konsekvenser, vad är argumenten för detta? Är det något unikt och frälsaraktigt med dig?
    Berätta nu inte att du VILL slippa konsekvenser, utan ENBART varför du är ett historiskt undantag.
  • Anonym
    Tillräckligt? Du lurar på din sambo ett falskt liv med en falskt familj men att höra det är tillräckligt straff för dig?

Såhär fungerar straff:
    Ett straff är tillräckligt när beteendet är ändrat. Det är det som är hela tanken med straff. Förhindra upprepning. Det är därför fängelsestraff är olika långa t ex. Ett straff är tillräckligt när det har fått effekt.
    Inte när det känns lite halvobehagligt. Du ångrar ju inte ens något och har INGA avsikter att förbåttra NÅGOT av det.

Men allvarligt:
    Spring ut och bli påsatt. Det kommer att kännas bättre. Någon vill ta i dig.
    Jag garanterar att ingen här dömer dig för det. Ingen förväntar sig mer, alla vet att du är en liten trastrosa. Om du använder det sätt som ligger närmast för dig för att känna dig bättre en gång till, så blir ingen förvånad. Allvar. Ta nån uteliggare, bara.
  • Anonym (Gbg)

Jag förstår bara inte varför du inte vill söka hjälp när du uppenbarligen har problem med impulsiva beteendet, som du påstår dig ångra. Vill du förstöra för ditt barn? Om inte, gör något åt dina problem med impulsivitet.

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan