• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • sabia

eftersom allt är så trist just nu. det enda som gör mig glad är när jag går in på en mat affär å plockar allt som jag känner att jag får lust att äta. jag brukar säga till mig själv att jag förkänna det.

• dagdrömmare

Ja det är ju lite svårt att ta tillbaka det för mig då min graviditet inte var någon hemlighet är ju så många som vet om den och hur det gick och de flesta gillar ja inte. vill inte att de ska veta så mycket om mitt privatliv och de pratas säkert om det kors och tvärs som en snaskig historia

• sabia

ja, kanske det. jag vet inte riktigt just nu. jag får väl avvakta å se vad som kommer attt hända med mitt liv. det var trevligt att prata med dig. det gjorde det hela mycket lättare. nu ska gå å lägga mig å försöka sova. du får godnatt från mig å sov så skönt. dröm sött. natti i natti. hoppas att vi hörs i morgon. en stor krammmmmmmmmmmmmmm från mig till dig.

• dagdrömmare
    fel igen imorgon heter det ju

Hur har du det idag?
    Jag är lite gladare nu efter att ha varit i skolan och handlat lite. Men nu skulle jag helst sitta i soffan resten av dagen eller lägga mig somnade inte förrän efter tre inatt så det blev inte mycket skönhetssömn
  • sabia

hej på dig dagdrömmare:
    jag har mått faktiskt mycket bättre idag. vet inte riktikt varför, men har inte känt mig så ledsen idag. tack å lov.jag har sovit ganska bra, ätit mycket. å vilat mycket. känner mig som en riktig larmask. jag hari princip inte gjort någonting.......
    själv då? jag läste att du gick å låg dig ganska sent. hoppas att du har oxå mått bättre idag. vad synd att inte är inne. så vi kunde chatta lite, men det kan vi göra en annan dag kanske. en stor krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm på dig......................... SABIAAAAAAAA

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å