• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • dagdrömmare

var och hängde upp tvätt kom på att den legat i tvättmaskinen hela dagen...
    nu är jag tillbax

• sabia

japp. jätte jobbigt. de vågar knappt tittar på mig, eller så gör de nåt komentar att om man har problem då borde man stanna hemma. jag vet att det är mig som de pratar om, men för det mesta jag bry mig inte.

• dagdrömmare

har ni funderat nått på adoption?
    Jag brukar läsa lite om det ibland. det känns som en livliva, man vet att man kan få barn i framtiden även om de inte är ens egna. Innan jag var gravid så såg både jag och sambon det som ett naturligt val om det visade sig bli svårt att få egna barn, men nu när vi har fått ett barn så vill vi så gärna få ett barn till och göra det på riktigt och få ta med barnet hem från förlossningen.

• dagdrömmare

men skönt att de stödjer dig i att du är hemma fast du inte är "sjuk" rent fysiskt menar jag då

• sabia

ja, för det mesta så har jag mycket bra kontakt med de flesta. så det är det som gör att jag gå ditt.

• sabia

du får ursäkta min astavning å att jag är lite långsam på att skriva.
    jag tror att du har märkt det redan va? kram

• sabia

jag jobba inom vård. eller äldre omsorg

• dagdrömmare

bryr mig inte om stavningen alls, märker det oftast inte. har själv för nånga naglar för mitt tangentbord så det blir lite fel ibland här med

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å