• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • sabia

hemsk va?
    det där känner jag igen då de satt tillbaka ägget.
    jag kom ihåg att jag kände mig så stolt att jag knappt ville gå ifrån spegel.

• sabia

ja, jag förstår. jag var oxå gravid en gång när jag var 19 år, men tyvärr efter fem månader fick jag missfall. jag kände en sån stor tomheten efteråt.

• sabia

men jag lyckades aldrig blir gravid igen. efter denna graviditet.

• sabia

fan, tiden går så jä....... fort när man sitte framför data. det är dax igen för mig att gå å lägga mig. min sambo kan inte somnar om jag är inte där, å samma sak med mig kan inte somnar om han inte är där. men du ska ha en väldigt stor krammmmmmmm från mig å god natt å sov så gott när du väl går å lägger dig.

• sabia

jag hoppas att imorgor vi båda mår ännu bätre än vad vi gjorde idag..........
    hoppa hoppassssssssss

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å