• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • dagdrömmare

Känner mig också så lat och ohjälpsam mot min sambo nu när jag inte orkar med så mycket fast jag har varit hemma hela dagarna. Men det är verkligen JÄTTE jobbigt bara att laga lite mat, bädda sängen eller vad som man har ingen motivation för fem öre

• sabia

hej.
    var roligt att du är inne.
    berätta! hur känner du dig idag? har du gjort något kul idag?
    jag ska gå tillbaka imorgon å jobba, men har ingen lust å andra sidan det är så tråkigt att vara hemma hela dagarna.

• dagdrömmare

jag började skolan igen idag ju det var så skönt att få tänka på något annat ett tag. Kändes som första dagen på terminen var så förvirrad att jag glömde ta med block och penna men det hade sambon i bilen som tur väl var.

• dagdrömmare

Tog på mig riktigt tajta kläder idag för att framhäva min ickegravida mage så att jag inte skulle få några frågor var ganska stor redan sist jag var där så de som inget vet förväntar sig nog en riktig mage nu.
    Har faktiskt inte varit så här smal på flera år fast jag knappt rör på mig alls och äter typ bara snabbmat och godis när jag väl äter.

• sabia

vad roligt för dig.
    jag tror att det bästa är om vi håller oss sysselsatt. då slipper vi tänka så mycket på barn.................. det är faktiskt skönt när jag inte tänker så mycket på det hela. du vet behandling å grej.

• sabia

varje gång som jag är tillbaka på mitt jobb då tror de att jag var hemma på pga att jag är gravid, men de frågar inte.

• sabia

jag tror att det är det som gör att jag mår jättedåligt. för skulle vara mycket lättare om de frågade mig rakt ut, då kunde jag svara de.

• sabia

jag tror att imorgon efter jobbet ska gå å titta förbi frisk evett. försöka komma i gång med lite tränning. jag för att jag pratade med min man idag å vi ska åka till brasilien i januari. då vill jag inte kämmas att ta på mig bikin.

• sabia

hallååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
    Var är duuuuuuuu???????????????????++

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å